• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-13 21:57:53 följande:
    Söta dig! Var är alla lika rara killar IRL? På FL verkar de flöda, men ute i verkligheten är de frånvarande. Hur kommer det sig? Nä, nu blev jag deprimerad igen...
    Min personlighet på FL bleknar jämfört med mig IRL

Du blir lätt deprimerad du, eller? Men depressionerna sitter nog inte så djupt skulle jag tro, eller hoppas jag på.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-13 22:30:20 följande:
    Tror mest på den freudianska felsägningen med "dam-suga", fast vad innebär det med "dam-råtta" och "dam-klump"?!
    Äsch, sluta retas...!
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-13 22:25:23 följande:
    godkväll... kära tråddödare..
    Oh, den förbannade hunden är tillbaka... äntligen!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 22:12:03 följande:
    Marica betyder homosexuell Lite som rumpetroll..
    Japp... själv föredrar jag översättningen "bögdjävel" eftersom den är mer nyanserad. I Medellín i Colombia använder man även formen "mariconada", typ "bögdjävelattityd" eller "bögdjävelfasoner".
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-13 22:55:16 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-13 22:30:20 följande: Äsch, sluta retas...!
    Sorry Ska sluta nu och gå och kurera förkylningen istället, så jag orkar med gåsamiddag imorgon
  • Scratchy

Okej, vem vill korrekturläsa min uppsats?

Behöver även någon som talar om om det överhuvudtaget är möjligt för en lekman att förstå ett kapitel (blev väldigt mycket abstrakt fackspråk). Det är oavlönat arbete men å andra sidan får du en spännande inblick i ett aktuellt och relevant ämne. Men inte bara det, du får dessutom en förhandstitt på den första magisteruppsatsen i ämnet, ett ämne som snart kommer vara obligatoriskt för alla högskolor och universitet i Sverige att ge kurser i.

Dessutom blir du en av de få på fl som får veta vad jag pluggar för något.

• Ord blind
    Scratchy skrev 2009-11-13 23:01:18 följande:
    Okej, vem vill korrekturläsa min uppsats?Behöver även någon som talar om om det överhuvudtaget är möjligt för en lekman att förstå ett kapitel (blev väldigt mycket abstrakt fackspråk). Det är oavlönat arbete men å andra sidan får du en spännande inblick i ett aktuellt och relevant ämne. Men inte bara det, du får dessutom en förhandstitt på den första magisteruppsatsen i ämnet, ett ämne som snart kommer vara obligatoriskt för alla högskolor och universitet i Sverige att ge kurser i. Dessutom blir du en av de få på fl som får veta vad jag pluggar för något.
    Jag har undvikit att läsa kurslitteratur hela kvällen, så nej tack, jag avböjer. Hoppas jag hinner gå ut innan man läggs på fler kurser än jämställdhet, men jag tror jag har ett hum om vad det handlar om. Hade varit trevligt att veta.
  • qwerty66
    Scratchy skrev 2009-11-13 22:55:41 följande:
    Oh, den förbannade hunden är tillbaka... äntligen!
    voff?
  • qwerty66
    Scratchy skrev 2009-11-13 23:01:18 följande:
    Okej, vem vill korrekturläsa min uppsats? Behöver även någon som talar om om det överhuvudtaget är möjligt för en lekman att förstå ett kapitel (blev väldigt mycket abstrakt fackspråk). Det är oavlönat arbete men å andra sidan får du en spännande inblick i ett aktuellt och relevant ämne. Men inte bara det, du får dessutom en förhandstitt på den första magisteruppsatsen i ämnet, ett ämne som snart kommer vara obligatoriskt för alla högskolor och universitet i Sverige att ge kurser i. Dessutom blir du en av de få på fl som får veta vad jag pluggar för något.
    släng hit ett kapitel då :)
  • Velour

Hej på dig! Fast nu är du inte inloggad, så..Men hej iaf.

qwerty66 skrev 2009-11-13 22:25:23 följande:
    godkväll... kära tråddödare..
Svar på tråden Tråddödare igen....