Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-12-05 23:57:48 följande:
    hej! snart läggdags efter en intensiv dag med Makens familj! svägerskorna tittar (och kommenterar elakt) "Kingdom of Heaven" men jag orkar inte, trots att det är en rolig film att trasha annars. ingen som dreglar över Orlando och tar illa upp hoppas jag?
    Thrasha ni på, han är snygg men ingen särskilt bra skådis!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 23:54:08 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:51:08 följande: Åh, jag borde ha varit där så kunde vi dricka och röka ihop (fan att du inte kommer till trådträffen)
    Hehe, ja vi hade nog snackat hål på varandras öron då Får bli längre fram istället.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-05 23:57:48 följande:
    hej! snart läggdags efter en intensiv dag med Makens familj! svägerskorna tittar (och kommenterar elakt) "Kingdom of Heaven" men jag orkar inte, trots att det är en rolig film att trasha annars. ingen som dreglar över Orlando och tar illa upp hoppas jag?
    Hej förresten
  • Jagbyttenick

Och nu har nog min lille Loppa fått öroninflammation IGEN; mindre än en vecka efter senaste penicillinkuren avslutades så vaknar han och skriker på nätterna, plus att han har hosta igen

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-06 00:07:32 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:04:00 följande: Usch då, stackarn. Inte lätt att bli av med... Du får köra med öronproppar... För din skull alltså
    Hmm, men då kan jag ju inte hjälpa till att trösta?
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:08:28 följande:
    Hmm, men då kan jag ju inte hjälpa till att trösta?
    Yessss, ett riktigt okristligt nummer också
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-06 00:12:08 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:08:28 följande: Nej men det låter mindre... Det var ett väldigt okristligt nummer det där. Många som jagade det i förra tråden och så tar du det helt odramatiskt Grattis Och numera när man tar okristliga nummer så får man en sån här av mig: Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui: IESUS. Sancta Maria, mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae, Amen.
    Nja, jag hoppades att jag skulle få en anledning att skriva

Men jag fattar ju inte latin och tror inte på gud, hmm, men jag får väl säga tack för omtanken då?
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:14:37 följande:
    Nja, jag hoppades att jag skulle få en anledning att skriva Men jag fattar ju inte latin och tror inte på gud, hmm, men jag får väl säga tack för omtanken då?
    Ooo ännu ett okristligt Jag kanske är - ovetandes - satanist?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 00:18:04 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:00:12 följande: Det kan du ge dig fasen på! Och när jag blir lullig blir jag än värre. Hade jag varit lullig varje gång jag deltagit i denna tråd så hade jag nog skrivit dubbelt så många inlägg
    Haha, om jag hade skrivit som jag pratade hade ni inte orkat läsa allt! Har varit med om att jag pratat så jag nästan svimmat för jag vill inte dra efter andaninnanjagpratatklartliksom
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 00:21:02 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:04:00 följande: Illa Det skär i hjärtat när våra små blir så sjuka...Jag hoppas verkligen att han kryar på sig snabbt denna gång och att det håller i sig.
    Mmm, men eftersom han är klassad som öronbarn är jag inte jätteoptimistisk. :-/ Jaja, håller tummarna, det kanske är något annat? Han fick ju sprutan i veckan, kanske var den som ställde till det?
Svar på tråden Tråddödare igen....