• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:05:57 följande:
    Ah, just det. Du är ambidexter. Aja, då får jag väl bli ensam då, som den mindre värda vänsterhänt jag är....
    Ja, mindre värd! *pekar*
  • Velour

Isnogood, ska vi peppa varann till att sluta röka?

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 23:00:48 följande:
    Vad knasigt! Men har du vaccinerat dig och dina barn?
    Näpp, jag vägrar..min dotter vägrar..o min son vägrar....
    (jaa..jag lät dom välja....)
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:06:00 följande:
    Vilka bönder ni är!
    Har ingen gård eller mark, så jag kan nog inte sälla mig till den gruppen tyvärr.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:07:04 följande:
    Näpp, jag vägrar..min dotter vägrar..o min son vägrar....(jaa..jag lät dom välja....)
    För mig tar det emot också, men nu har min sons dagispersonal börjat sätta press på oss att vaccinera oss. Ikväll ringde mitt ex och ville övertala mig att göra det, men det känns fortfarande tveksamt. Jag vet inte hur influensan kommer att påverka min son men samtidigt vet jag inte hur vaccinet kommer att påverka heller.

AH, vad jobbigt.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 23:06:55 följande:
    Isnogood, ska vi peppa varann till att sluta röka?
    Nej för faan..!
    "Håller hårt i mina ciggaretter"

Asså...jag har varit på väg att sluta flera gånger....men varje gång e på väg att sluta med mord i stället så det kanske e därför hålan har åtminstone EN mack som har öppet sent....

"Kollar ut om jag kan se dig"
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:08:20 följande:
    Har ingen gård eller mark, så jag kan nog inte sälla mig till den gruppen tyvärr.
    Jo, på grund av ditt geografiska läge.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 23:05:57 följande:
    Ah, just det. Du är ambidexter. Aja, då får jag väl bli ensam då, som den mindre värda vänsterhänt jag är....
    Aha...o va faan e de för fel på MIN vänsterhänthet då..?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:10:11 följande:
    För mig tar det emot också, men nu har min sons dagispersonal börjat sätta press på oss att vaccinera oss. Ikväll ringde mitt ex och ville övertala mig att göra det, men det känns fortfarande tveksamt. Jag vet inte hur influensan kommer att påverka min son men samtidigt vet jag inte hur vaccinet kommer att påverka heller.AH, vad jobbigt.
    Mitt ex vaccinerade sig för några dagar sedan och har haft feber sedan dess.
Svar på tråden Tråddödare igen....