• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 23:08:20 följande:
    Har ingen gård eller mark, så jag kan nog inte sälla mig till den gruppen tyvärr.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:10:51 följande:
    Nej för faan..!"Håller hårt i mina ciggaretter"Asså...jag har varit på väg att sluta flera gånger....men varje gång e på väg att sluta med mord i stället så det kanske e därför hålan har åtminstone EN mack som har öppet sent...."Kollar ut om jag kan se dig"
    Hahha! Jag förstår dig

Men jag får så dåligt samvete varje gång jag tänder ciggen. Droppen kom idag när jag och min syster stod och rökte. Då kom en man fram till oss och berätta sin historia om rökning och ville få oss att fimpa skiten. Han var hur härlig som helst.

Jag känner också att mitt immunförsvar inte är detsamma längre och jag vet att mycket har med rökningen att göra. Men det känns lite svårt att lägga undan den...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:11:01 följande:
    Jo, på grund av ditt geografiska läge.
    Hahah, varför är Östergötland Sveriges bondhåla egentligen, när Småland och Skåne finns?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:12:35 följande:
    Aha...o va faan e de för fel på MIN vänsterhänthet då..?
    Du borde skriva ut Velour ur ditt testamente. Det är tredje gången på två dagar som hon behandlar dig som luft.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:12:35 följande:
    Aha...o va faan e de för fel på MIN vänsterhänthet då..?
    Ah, du är ju med vänsterhänt. Så det finns ett hopp för oss trots allt? Jo, men såg du inte i en tråd där det var nån fjant som skrev att hon tyckte att vänsterhänta var minre värda?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:12:43 följande:
    Mitt ex vaccinerade sig för några dagar sedan och har haft feber sedan dess.
    Men att få lite feber efter vaccination är inte så farlig enligt mig. Jag är rädd för andra men.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:14:03 följande:
    Hahah, varför är Östergötland Sveriges bondhåla egentligen, när Småland och Skåne finns?
    Visste inte att Östergötland var det. Trodde vi vann. Men förmodligen, om det nu är så att Sverige ser ner på er så har det nog mest med dialekten att göra.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:13:11 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
    Jag veeeeeet och jag skulle gärna vilja utnyttja den Alltså inte hjälpa till eller så, utan mer ha kul och sånt. Typ träffas med goa vänner och gubbar
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 23:15:06 följande:
    Ah, du är ju med vänsterhänt. Så det finns ett hopp för oss trots allt? Jo, men såg du inte i en tråd där det var nån fjant som skrev att hon tyckte att vänsterhänta var minre värda?
    Ameeen...jag står fast vid att vi borde få stå på handikappsparkeringarna (låååångt ord..) o få gå före i kön...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:15:48 följande:
    Men att få lite feber efter vaccination är inte så farlig enligt mig. Jag är rädd för andra men.
    Vilka? Igenväxt livmoder?
Svar på tråden Tråddödare igen....