• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    qwerty66 skrev 2009-12-20 20:55:11 följande:
    rädda pojkarna!! Vad är det jag läser? röda byxor? rosa? dockvagn?? förstör dem inte herregud.. .räcker det inte med att alla hysteriska dagikärringar ska ha gjälm på ungarna och tammefan knäskydd.... gud förbjude att de klättrar i träd!! de stackars pojkarna kan ju göra illa sig eller slå ut en tand!!! mer rättvisa åt pojkarna!! :) sen kan tjejerna bli militanta feministflator då de blir äldre så jämnar det nog ut sig med arbetrollerna... hur vettefan :) hehehe intresanta diskussioner idag/ikväll faktiskt... sitter alla hemma med söndagsångest samt jul-stress och filosoferar ?
    Självklart ska pojkarna vara tuffa och aldrig gråta och kunna hoppa från träd medan flickorna ska sitta still, vara tysta och ha rosa volangklänningar på sig när de leker med sina dockor.
  • qwerty66
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 20:58:24 följande:
    Självklart ska pojkarna vara tuffa och aldrig gråta och kunna hoppa från träd medan flickorna ska sitta still, vara tysta och ha rosa volangklänningar på sig när de leker med sina dockor.
    flickor får göra vad de vill...bara de inte kommer dragandes med dockvagnar till lådbilsbyggen och viktiga uppförande av kojor...
  • Velour

Min son har en spis med tvättmaskin, en röd gallonbyxa och mysbyxor köpta på flickavdelningen. Tror bestämt att han kommer att bli bög

• Velour

Just det! Han har även en rosa och glittrig rockring!

Shit, jag försöker nog uppfotsra honom till att bli en tjej

• Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 20:58:24 följande:
    Eller _inte_ om ingen förstod sarkasmen.
  • Velour

Men samtidigt är jag inte sån som tycker att det är så värst snyggt med kjol och klänningar på män, medan jag tycker att det är OK med byxor till kvinns

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 21:01:30 följande:
    Just det! Han har även en rosa och glittrig rockring! Shit, jag försöker nog uppfotsra honom till att bli en tjej
    Det är bara att ge upp, han kommer bli bög eller transa!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 21:02:21 följande:
    Men samtidigt är jag inte sån som tycker att det är så värst snyggt med kjol och klänningar på män, medan jag tycker att det är OK med byxor till kvinns
    Kilt kan väl vara sexigt?
  • Polly S

har du bråkat med FL igen?

Velour skrev 2009-12-20 20:57:07 följande:
    (citatfunktionen funkar inte för mig igen)
  • Velour

När jag var liten hade jag många "killeksaker" (radiobilar, leksaksmotorcyklar, bollar etc)

Svar på tråden Tråddödare igen....