• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Brukar du klä dig i kilt..?
    Jag menade allmänt.

Jag tycker t.ex. att det är fult med killar som bär smink.
  • Velour

Typ såna androgyna män. Blääääääääääääääääääääääääääääää!!!

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-20 21:10:28 följande:
    Hej Sedek! Han har massor av killiga leksaker, så du behöver inte vara orolig Enda tjejiga har har är rockringen, hopprepet, spisen med tvättmaskin och den röda gallonbyxan. Oj, för många tjejiga saker?
    "bara" de sakerna...

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 21:20:14 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 21:08:11 följande: Hahah! Känner igen mig. Dock började jag sminka mig tidigt Men jag kan aldrig bli sådär superfeminin som t.ex.Leila (kocken du vet)..tycker att det känns lite löjligt. Äsch, det bästa är väl att vara sig själv och sen hitta en som gillar en som man är.
    Jo, jag körde svart kajal från trettonårsåldern, men det är ju lite unisex när man är hårdrockare
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-20 21:27:54 följande:
    "bara" de sakerna...
    Meh sluuuuta!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 21:28:21 följande:
    Jo, jag körde svart kajal från trettonårsåldern, men det är ju lite unisex när man är hårdrockare
    Det är skitsnyggt!!
  • Velour

Jag har skrivit 2378 inlägg med detta inräknat.

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-20 21:25:29 följande:
    Typ såna androgyna män. Blääääääääääääääääääääääääääääää!!!
    Androgyn... Är det inte det androgyna som gör män till män och???

Om en tjej intar substanser som har en hög androgyn ratio typ mesterlone och testosteron så förmanligas de? Ni har väl alla sett bilder på kvinnliga bodybuilders med väldigt manliga attribut.
  • Scratchy

Men jag hade utlovat en undersökning.
    Det var för några år sedan. Ni kanske kommer ihåg att det pratades om att nyanställda kvinnor på arbetsplatser utnyttjades för att hämta kaffe och göra skitgörat åt cheferna istället för det som de var anställda för att göra. Feministerna reagerade naturligtvis. Men det gjorde även några forskare.
    Så de gjorde en undersökning på arbetsplatser som hade detta problem. Först gjorde de en enkätundersökning på arbetsplatsen (precis som orginalundersökningen) om hur man behandlades. Kvinnorna upplevde att situationen var väldigt dålig och att de behandlades illa, just på grund av att de var som betjänter för cheferna och inte fick visa hur bra de var på det de skulle göra. Männen upplevde inte alls detta problem.
    Men forskarna tänkte ett steg längre. De utökade undersökningen med en observation för att räkna exakt vem som gjorde vad. Hur mycket mer var kvinnorna tvungna att göra? Resultatet visade att de manliga anställda faktiskt gjorde mer skitgöra och att kvinnorna behandlades bättre av cheferna. Det var förbryllande att männen gjorde så mycket men det var kvinnorna som klagade.
    Då gjorde man intervjuer med några och det visade sig att männen tyckte att det var väl inget konstigt att man behandlades så av cheferna. Så hade det ju varit ända sedan lågstadiet, bara att nu var det chefen istället för läraren.
    Då ändrade feministerna taktik och tyckte istället det var orättvist mot kvinnorna att de inte fått samma chans att härdas inför arbetslivet.
    Hur tolkar man detta?

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-20 21:32:21 följande:
    Androgyn... Är det inte det androgyna som gör män till män och???Om en tjej intar substanser som har en hög androgyn ratio typ mesterlone och testosteron så förmanligas de? Ni har väl alla sett bilder på kvinnliga bodybuilders med väldigt manliga attribut.
    Jag vet inte, men är inte androgyna män såna gör sig som kvinnor vad gäller smink, kläder och frisyr?
Svar på tråden Tråddödare igen....