Njaa min sambo är ingen flykting , hans föräldrar var det .
Min dotter ( äldsta ) är dessutom inte ens svensk medborgare ... hon är amerikan ... inte född här och inte flykting ...
Va? konstigt att vi andra lyckas utan problem att få lägenhet runt om den invandrartäta stadsdelen då! Platsen jag menar ligger långt ifrån Stockholm och det går inte ens att jämföra kostnaderna, så det ska de flesta ha råd med.
Vart ligger denna plats ?
och om du skickar alla invandrare dit så blir det ju ett nytt invandrartätt område ...
Länder som Finland, Norge, Danmark, Frankrike och vad mer. Vår invandringpolitik är ett stort skämt där invandringen ofta går före de som redan bor i Sverige. Vår välfärd har klart försämrats, och det behöver man inte ens hymla om varför. Vi ligger inte på topp längre i välfärdslistan som vi en gång i tiden gjorde.Finland -och många andra länder- har en sund invandringspolitik där de tar emot så många DE ANSER SIG HA RÅD MED. Det om något kallar jag för vettig invandringspolitik!
Ja och då kommer 10.000 kr frågan.... Var det invandringen som låg bakom det totala sammanbrottet för den isländska kronan?Eller kan det vara så, liksom Sverige, att invandringen påverkar en bråkdel.