Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Är du oroad över invandringen?

Zamorak skrev 2009-09-30 14:45:57 följande:
    När du har ett pass där det står att du är svensk? När du pratar bra svenska kanske?Eller när du stör dig på kaffepriset och muttrar surt om de på väg till din volvo (som din hund helst en labbe sitter i) med din man/fru och dina 2,5 barn. För att sen på kvällen varva ner med en folköl när du ser på nått passande debatt program om hur jävla illa de e i sverige så du då kan klaga högt till din partner hur jävligt de egentligen är och hur mycket bättre du kunde gjort allt....Ja då e man svensk
    Ja men då är min sambo en URVENSK

fast det förstås hans föräldrar är från Uruguay och han " ser inte " svensk ut ...

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Jmia skrev 2009-09-30 14:46:47 följande:
    Jag är inte svensk. Fan också.
    Inte jag heller !
  • TheCoopers
    200908291 skrev 2009-09-30 14:52:45 följande:
    Och i ena stunden klaga på att "blattarna" snor alla jobb för att sen klaga på att alla "blattar" lever på bidrag.
    Ja och så snor de alla svenska flickor också
  • TheCoopers
    MijaMia skrev 2009-09-30 14:57:54 följande:
    Svenska flickor? Du menar "svenne fittor"?
    hahah ja men såklart .. my misstake
  • TheCoopers
    Zamorak skrev 2009-09-30 14:51:29 följande:
    Yup, så svensk man bara kan bli Annat sätt o bli svensk är att åka på charter o supa sig dyngrak, billigare alternativ är finlands båt/danmarks resa Full o skrika massa, sjunga Du gamla du fria på ströget mm mm ...Ja då jävlar e man svennefitta
    hahah   Nationalsången kan han och sjunger hjärligt när han tittar på fotboll etc .

Charter resa .. check
    Finlandsbåt ... nääää

Men han talar Sundsvalls måååål också ... så ja han är nog en "svenne fitta " ..
  • TheCoopers
    Jmia skrev 2009-09-30 15:02:54 följande:
    Klart de gör! Men gissa hur många fina flickor som är sugna på lite dark meat när det kommer till kritan
    uhhh det lät lite ofräscht
  • TheCoopers
    Jmia skrev 2009-09-30 15:14:47 följande:
    Äh var inte så posh!
    Nää jag är inte posh ... men snopp diskussionen lämnar jag helst utanför ... darkmeat eller pink (?) meat

• TheCoopers
    MijaMia skrev 2009-09-30 15:18:22 följande:
    Hahahaha, jag tänkte inte ens så långt.Jag menar min man är ju "dark meat" all over. Who's got the dirty mind now ?
    hahhahaha Me me me !!!
  • TheCoopers
    200908291 skrev 2009-09-30 15:42:31 följande:
    Menar du alla typer av invandrare? För utan invandring skulle Sverige tyna bort.
    Vore intressant vilka som skulle få vara kvar här ... Jag antar att min familj skulle ryka illa kvickt .

och Kunga huset ...
  • TheCoopers
    lilla V skrev 2009-09-30 20:14:35 följande:
    [citat] lilla V skrev 2009-09-30 18:28:22 följande: Har du funderat på varför de gör det då?Du säger att det inte är konstigt att du reagerar på varför detta sker. Har du verkligen tänkt på varför?Tror vi finner många av svaren på just varför detta sker, i tråden faktiskt. [/citat] Ja faktiskt...vad jag har fått förklarat så är Sverige ett skitland! Men mitt varför får fortfarande inget svar för hur dåligt är det egentligen? De kommer hit...av EGEN vilja beslutar de sig för att bosätta familjen i ett invandrartätt område. De skulle lika väl kunna flytta till vilken annan stadsdel som helst och skulle då bli behandlade på ett helt annat sätt. Nu är de en i mängden...de känner sig isolerade och utestänga från samhället, men det är helt och hållet vad jag anser ett eget val. Hur dåligt de än är så finns det ingen anledning att förstöra och bruka våld.
    Nej det väljer inte själv att bosätta sig i invandrar täta områden . Det är där det finns lediga lägenheter .

Knappast i Stockholms innerstad tex
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?