Är du oroad över invandringen?
funfactory skrev 2009-09-30 09:24:44 följande:
Jag hatar inte alla svenskar nej. Jag hatar heller inte alla "invandrare" När jag fick ägg på mig så tänkte jag inte "åh jävla invandrare som kastar ägg på mig" utan jag skre till de att de var idioter. Men tillbaka fick jag - håll käften jävla svennehora- Jag är trött på alla idioter här som springer runt och förstör. Barn som vuxna. Men jag känner en hel del som bor här som sköter sig och är helt underbara. Men de människor som gör bra ifrån sig ser man ju inte. Det är ju bara det dåliga man ser tyvärr. Det hände massor med skit också när jag bodde i min hemort. Men inte i samma mängd och lika ofta. Sverige behöver ta hand om de som finns här redan och hjälpa dem med det dem behöver. Ge dem ett liv där de kan jobba/ plugga precis som alla andra och inte leva på soc. För att kunna göra det måste man göra ett stop för invandringen ett tag också. För som det är nu hinner man ju inte ta hand om någon fören det kommer en kull till. Sen när man har fått ordning på det hela så kan man börja släppa in fler.Där kan vi snacka om skitungar , som klottrar , har sönder skolmaterial , puttar och spottar på lärare . Kallar henne för hora m.m
De har kastat stenar på folk som går förbi från skoltaket och minst en gång i månaden har de gäng bråk .
och detta av svenska ungdomar från välbärgade hem ...
Snorungar JAPP ... men det har nog föga att göra med att de är svenskar ...
Troligtvis har det att göra med uppfostran , personlighet och tonårshormoner .