Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Är du oroad över invandringen?

funfactory skrev 2009-10-01 21:17:31 följande:
    Det handlar inte om att ta ett nej, det handlar om att de hänger på en på dansgolvet. Det har jag aldrig råkat ut för av någon svensk kille. Så hahahahahah jag skämtar!!!! inte..
    Kom och festa runt Stureplan i Stockholm så lär du ha ett gäng flåsande rediga svenska killar i nacken och på röven 

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    saxen2 skrev 2009-10-01 21:33:44 följande:
    Jag är orolig, de tar ju alla jobb och våra kvinnor!
    Vilka jobb tar de?
  • TheCoopers
    saxen2 skrev 2009-10-01 21:36:42 följande:
    Visst får de välja, så länge de väljer rätt. Jobben då? Hur ska vi göra med jobben!?
    Men vilka jobb är det de tar som du vill ha ? Städare ?

De tar möjligtvis jobben inga svenskar vill ha
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2009-10-01 21:41:06 följande:
    Städning, morgontidningsutdelning, reklamutdelning, diskare, McDonalds...
    jaha de jobben ! Men säkert har de plats för alla oroliga svenskar också

Ahhh för att inte glömma jobbet som städare på Centralen här i Stockholm på natten ... Mycket eftertraktat !

• TheCoopers
    RockBella skrev 2009-10-01 21:42:47 följande:
    Vad är rätt? Jobben tycker jag ska gå till svenskar.
    Ja men varsågod och ta de jobben ...Mac Donalds is always hiring
  • TheCoopers
    MijaMia skrev 2009-10-01 21:45:13 följande:
    Så vad ska alla flyktingar göra? De du anser att vi faktiskt bör ta hand om? Borde inte jobb gå till personen som är bäst lämpad för det? Eller ska Olle som hoppade av fordonsprogrammet 96, få lärarjobbet framför Ibekwem som är utbildad lärare?
    Olle är svensk och arier det räcker som kvalificering .
  • TheCoopers
    RockBella skrev 2009-10-01 21:44:12 följande:
    Har hänt två av mitt ex vänner.
    Men då kanske de var mer lämpade för jobbet än dina ex vänner . Det är ju knappast ett fenomen som bara finns i Sverige .

Svenskar tar ju Spanjorers jobb och Australiensares och amerikaners jobb och för att inte tala om afrikaners jobb ...
  • TheCoopers
    RockBella skrev 2009-10-01 21:48:10 följande:
    Har ingen källa på det, det är en erfaremhet jag personligen fått reda på. "Inget land i världen har så högutbildade tunnelbanechafförer eller taxi gubbar som sverrige." Källa?
    Andra länder har förmågan att förstå vilken RIKEDOM det är och vilka fördelar det är rent ekonomiskt att sätta även invandrare i arbete som de är kvalificerade för tex läkare .

Det är stora resurser som går till spillo ..
  • TheCoopers
    RockBella skrev 2009-10-01 21:49:48 följande:
    Finns vänner till mig som har sökt dit men inte fått jobb för att invandrare (som själva påstått att de inte är flyktingar) har tagit jobben istället.
    FYI

Man "tar inte " någon annans jobb . För det var aldrig någon annans jobb till att börja med .

De blev helt enkelt anställda för att arbetsgivaren ansåg att de var mest lämpade .

Annars kan man ju sitta och sura över alla svenskar som tagit deras jobb också .
  • TheCoopers
    Dorian Ertymexx skrev 2009-10-01 21:50:36 följande:
    Ja men det är ju skillnad, nu snackar vi ju om SVENSKA jobb! :P
    hahha Oj jaha ja men det har jag ju missat .Inte ska man prata om vad svenskarna gör runt om i världen .

För det är jävligt synd om oss svenskar
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?