• Miss Obsessive

Mammas pojkar

Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??

• Svar på tråden Mammas pojkar
  • Anna M

När går nästa program??? Måste följa skiten! haha

• frukarlssonn
    Anna M skrev 2009-10-08 21:07:49 följande:
    När går nästa program??? Måste följa skiten! haha
    Ja det måste man ju göra Kan tänka mig att det kommer gå varje torsdag, men är ej säker.
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Anna M
    Marinero skrev 2009-10-08 21:12:13 följande:
    Ja det måste man ju göra Kan tänka mig att det kommer gå varje torsdag, men är ej säker.
    hm tack. Får kika för säkerhets skull. Det här är ju i klass med "Hollywoodfruar" i pinsamhetsfaktor ;)
  • frukarlssonn
    Anna M skrev 2009-10-08 21:15:45 följande:
    hm tack. Får kika för säkerhets skull. Det här är ju i klass med "Hollywoodfruar" i pinsamhetsfaktor ;)
    Ja verkligen, om inte värre!
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • bara lilla jag

fast det är ju ganska uppenbart att kims mamma har blivit tillsagd att hon ska säga det att han ska helst ha en europeisk flickvän.. alla deras krav är nog saker dom har blivit tillsagda att säga då dom hade i princip exakt samma krav som mammorna i mommas boys

• Kinya

bara lilla jag skrev 2009-10-09 06:51:30 följande:

fast det är ju ganska uppenbart att kims mamma har blivit tillsagd att hon ska säga det att han ska helst ha en europeisk flickvän.. alla deras krav är nog saker dom har blivit tillsagda att säga då dom hade i princip exakt samma krav som mammorna i mommas boys
    Jag tror snarare att de blivit utvalda av TV4 just för sina åsikter. Det blir ju inget roligt program om alla tre mammorna är snälla, förstående och fördomsfria personer.

Vissa av tjejerna var så otroligt pinsamma och omogna andra verkade rätt normala. Ska bli intressant det här!
  • mrs Elliott

Nu blir jag väl avstängd ....men det såg ut som Hor -Konferans 09 .

• Kinya

mrs Elliott skrev 2009-10-09 08:09:58 följande:

Nu blir jag väl avstängd ....men det såg ut som Hor -Konferans 09 .
    *asg*
  • bara lilla jag

ja det var väll hon som snodde pengar från sin brukare och så väll?

Svar på tråden Mammas pojkar