Mammas pojkar
Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??
Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??
Nej jag är inte så säker på det.. För jag tror inte hon hade gått ut senare och sagt att hon menade att hon inte gillade hårfärgade kvinnor och inte hudfärgade om det var så att hon menade det hon sa.. Så nej jag tror att hon har fått en liten push av tv4 att kanske vinkla det hon säger lite så det ska låta som att hon inte gillar tjejer som inte kommer från europa.. Utav egen erfarenhet kan jag nästan säga att det är så.. Men hur som helst är det ju en ganska klumpig kommentar överhuvudtaget då det finns många kvinnor i europa som är mörka och jag menar det är många kvinnor utanför europa som är ljusa och ser ut som svenska kvinnor... Så nej jag tror att det där var inte riktigt hennes åsikt utan något hon blev ombedd att säga..
bara lilla jag skrev 2009-10-09 09:14:14 följande:
haha va kul, hon var mkt finare i mörkt hår för visst var hon blond då? har jag för mig iaf
bara lilla jag skrev 2009-10-09 09:14:14 följande:
jag har för mig att frågan var om hon stulit pengar men jag kollade aldrig klart på det programmet.. följde det inte alls egentligen men det är lite svårt att glömma henne ändå :)
bara lilla jag skrev 2009-10-09 14:30:14 följande:
jaha okej :D Ja så kanske det var :D läste bloggen iaf och såg att hon hade pojkvän under inspelningen av mammas pojkar :P
bara lilla jag skrev 2009-10-09 18:49:53 följande: