Mammas pojkar
Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??
Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??
Fy, sjutton! Tål verkligen, verkligen INTE vargflinet Julia! Mer patetisk människa får man verkligen leta efter!
Hoppsan vad många inlägg det hade blivit här =) Hade faktiskt glömt bort att jag hade startat den här tråden.. Någon som vet om det kommer en amerikansk säsong 2?
Störst boobs vinner :)
Är hon nakenmodellen?
Noga hade dom gökat.
Det blir Martina och Martin, Jane och Bobby, Tim är för ung och avstår.
Bobby verkar vara så arg på sin mamma, eftersom hon tycker han gör fel beslut. Dem har tjaffsat i varenda program. Jag kan inte låta bli att fundera över varför han ställde upp i detta programmet.
Jag tycker Naima är hur söt som helst Men sen är ju programmet väldigt vinklat också.
Blev riktigt chockad över att naima valde julia framför zara, hon tyckte ju tydligen zara var för gammal, men sedan tycker hon ju bättre om julia än jane och vill säkert att julia ska spela ut jane :P
Sista avsnittet ikväll!
Och jag ska kolla! Hoppas Bobby väljer Jane! skulle vara väldigt gulligt om Bobbys mama börjar acceptera Jane ikväll!
nån som vet var dom är någonstans?
Hur fasiken kunde Bobby välja det där fulflinet Jula?
Ja julia störde inte bara Jane, hon störde mig också