• Miss Obsessive

Mammas pojkar

Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??

• Svar på tråden Mammas pojkar
  • luftbulle

Ingen riktigt kärlek alltså... trist.

• luftbulle

Anna M skrev 2009-12-10 21:01:10 följande:

nån mer än jag som blev lite tårögd (läs tokgrina)?
    Ja, jag med...

speciellt när naima kläckte ur sig "jag tycker om dig" till Jane.

Bobby borde ha valt henne.
  • Anna M

Jane är lite som en filmtjej. Gillade inte alls henne i början. Tyckte hon var kaxig och lite elak. Men för varje avsnitt blev hon liite bättre, och di sista avsnitten verkade hon som en helt annan tjej.
    Tycker också hon skulle blivit vald :(

• Lantismamman75an
    luftbulle skrev 2009-12-10 21:02:13 följande:
    Bobby valde fel. gahhh... Julia dumpade tydligen honom.
    Vad oväntat...not!! Hon var nog för fiiin för honom-enligt henne då! Jag hade hoppats på Jane! Tycker hon verkar vara en sån fin människa!
  • April Mamma

Anna M skrev 2009-12-10 21:13:12 följande:

Jane är lite som en filmtjej. Gillade inte alls henne i början. Tyckte hon var kaxig och lite elak. Men för varje avsnitt blev hon liite bättre, och di sista avsnitten verkade hon som en helt annan tjej. Tycker också hon skulle blivit vald :(
    Håller med...hon växte för varje program...kanske en vinkling från tv producenterna =)

Julia o Bobby hade ju noll gemensamt....pinsam tjej för övrigt. Gillar inte personer som tror att dom är så fiiiiina hela tiden.
  • Anna M

April Mamma skrev 2009-12-10 21:19:09 följande:

Anna M skrev 2009-12-10 21:13:12 följande:
    Håller med...hon växte för varje program...kanske en vinkling från tv producenterna =)Julia o Bobby hade ju noll gemensamt....pinsam tjej för övrigt. Gillar inte personer som tror att dom är så fiiiiina hela tiden.
    håller med dig också :) Hon var lite speciell Julia. Överdriven och divig :(
  • Anna M

Men hörrni.. Vad ska man titta på nu då?? :(

• April Mamma

kollar just nu in klippe på tv 4.........

• Multipappa

Christian=Martin?

Martina Frost= ett psyko, enligt bloggen skiljd och "journaler"?

• Hannaliv

Tyckte alla valde fel. Fast enda potentiella kärleken jag såg var mellan Jane och Bobby så han valde ju mest fel. Jättetråkigt.
    Med de andra hade det nog inte blivit nåt oavsett vem de valt.

Svar på tråden Mammas pojkar