• Miss Obsessive

Mammas pojkar

Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??

• Svar på tråden Mammas pojkar
  • mamita64

Anna M skrev 2009-10-29 20:24:30 följande:

o jag kollar :) Jag hann se tuttarna! ;) Väntar på lite hångel mellan Izza o killen (som jag inte minns namnet på)
    Jag läste i Aftonbladet för några veckor sen att Izza är gay.
    Detta sa hon i en intervju.
    Programmet var bara en kul grej, tydligen.
  • LjubaviMoja
    mamita64 skrev 2009-10-29 21:02:30 följande:
    Anna M skrev 2009-10-29 20:24:30 följande: Jag läste i Aftonbladet för några veckor sen att Izza är gay.Detta sa hon i en intervju.Programmet var bara en kul grej, tydligen.
    ja man visste redan i förväg att hon inte skulle vara kvar länge i programmet. Hon har t.om en flickvän.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Hayati

Har kollat på programmet 1 gång och det enda som störde mig var att " Bobby " hade bytt namn till just Bobby.. Hur många Syrianer heter Bobby irl?

• Burberry
    LjubaviMoja skrev 2009-10-29 21:07:04 följande:
    ja man visste redan i förväg att hon inte skulle vara kvar länge i programmet. Hon har t.om en flickvän.
    Fasen, det har jag missat. Då har jag retat upp mig alldeles i onödan över att hon fick stanna kvar förra gången, tyckte Bobby var korkad som ville ha henne kvar då. Tjejen är det väl inget fel på egentligen, men tycker inte hon riktigt är någon typisk svärmorsdröm.

Och lite besviken blev jag över att Christian röstade bort sin date ikväll. Vill han kanske bara ha riktigt unga tjejer?

Tim som jag tycker är lite söt; ja han har jag faktist inget att kommentera om, tyckte han var ganska tråkig ikväll.
  • LjubaviMoja
    Burberry skrev 2009-10-29 22:00:32 följande:
    Fasen, det har jag missat. Då har jag retat upp mig alldeles i onödan över att hon fick stanna kvar förra gången, tyckte Bobby var korkad som ville ha henne kvar då. Tjejen är det väl inget fel på egentligen, men tycker inte hon riktigt är någon typisk svärmorsdröm.Och lite besviken blev jag över att Christian röstade bort sin date ikväll. Vill han kanske bara ha riktigt unga tjejer?Tim som jag tycker är lite söt; ja han har jag faktist inget att kommentera om, tyckte han var ganska tråkig ikväll.
    Ja jag läste det på hennes blogg.

Sen undrar jag varför den där Tim alltid måste prata? De andra har stått bara där varje program som två töntar

Ja Cristian är nog ute efter lite lammkött han haha.
  • Burberry
    LjubaviMoja skrev 2009-10-29 22:11:44 följande:
    Sen undrar jag varför den där Tim alltid måste prata? De andra har stått bara där varje program som två töntar
    De är väl vana att deras mammor pratar för dem också?
  • LjubaviMoja
    Burberry skrev 2009-10-29 22:20:32 följande:
    De är väl vana att deras mammor pratar för dem också?
    Ja haha mycket möjligt.
  • bara lilla jag

Burberry: hahaha score.

• Pyff

Är det bara jag som inte klarar av Julia???? Överklassbruden som tror att Bobby är skitkär i henne.............. Bläääää vilken människa!

• Novemberstjärnan
    Pyff skrev 2009-10-30 15:54:22 följande:
    Är det bara jag som inte klarar av Julia???? Överklassbruden som tror att Bobby är skitkär i henne.............. Bläääää vilken människa!
    Här är en till. Ful är hon också.
Svar på tråden Mammas pojkar