• Miss Obsessive

Mammas pojkar

Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??

• Svar på tråden Mammas pojkar
  • April Mamma
    Multipappa skrev 2009-12-10 21:40:15 följande:
    Christian=Martin? Martina Frost= ett psyko, enligt bloggen skiljd och "journaler"?
    haha...jag skrev nog Marin....fel fel =)

Att martina skulle vara ett psyko har jag svårt att tror...hon har väl varit medlem i Jehova...det kan väl iofs göra en person lite konstig
    Men i min ögon så verkar hon vara en toppen tjej.
  • mion

Så går det när man ska stressa fram kärleken.... klart man ska följa sitt hjärta men man kan inte stressa fram känslor,man blir nog kär i kärlekn där borta i paradiset

• Multipappa

Vad ska man tro: "Jag har beställt mina journaler från Göteborg från tiden innan jag skilde mig och även lämnade JV. 50 sidor med tung och jobbig läsning kommer jag att få, och då har de plockat bort en hel del. Ja herregud?vad skulle det bli av den tjejen som var mitt uppe i den soppan av ångest och depression och förvirring. Jo, hon sitter här i soffan idag och ler, mår bra och är lycklig. Självklart är livet för mig som för alla, både ups and downs. Men vad är det att jämföra med känslan av att livet inte längre är värt att leva?! Nej, det finns inte, går inte att jämföra samma dag."

Martinas blogg

Religiöst psyko?

• Stinky
    Multipappa skrev 2009-12-10 22:40:29 följande:
    Vad ska man tro: "Jag har beställt mina journaler från Göteborg från tiden innan jag skilde mig och även lämnade JV. 50 sidor med tung och jobbig läsning kommer jag att få, och då har de plockat bort en hel del. Ja herregud?vad skulle det bli av den tjejen som var mitt uppe i den soppan av ångest och depression och förvirring. Jo, hon sitter här i soffan idag och ler, mår bra och är lycklig. Självklart är livet för mig som för alla, både ups and downs. Men vad är det att jämföra med känslan av att livet inte längre är värt att leva?! Nej, det finns inte, går inte att jämföra samma dag." Martinas blogg Religiöst psyko?
    Vadå "religiöst psyko"? Har hon lämnat den där galna sekten är hon ju knappast ett "religiöst psyko".
  • vita stenen
    Multipappa skrev 2009-12-10 22:40:29 följande:
    Vad ska man tro: "Jag har beställt mina journaler från Göteborg från tiden innan jag skilde mig och även lämnade JV. 50 sidor med tung och jobbig läsning kommer jag att få, och då har de plockat bort en hel del. Ja herregud?vad skulle det bli av den tjejen som var mitt uppe i den soppan av ångest och depression och förvirring. Jo, hon sitter här i soffan idag och ler, mår bra och är lycklig. Självklart är livet för mig som för alla, både ups and downs. Men vad är det att jämföra med känslan av att livet inte längre är värt att leva?! Nej, det finns inte, går inte att jämföra samma dag."Martinas bloggReligiöst psyko?
    Så man är ett psyko för att man sökt proffesionell hjälp när man gått igenom något så traumatiskt som att lämna en sekt?
  • Multipappa

Hon verkade jätterar när man såg henne en sån man vill ha, men läser man på verkar det kunna vara jobbigt. Hon är säkert religiös fortfarande, om hon är psyko vet jag inte som undrade över journalerna och ställde en fråga.

Kul program men tjafsigt och misslyckat att få ihop par, vi pratade om det här att man bör vara från samma stad. Sedan var det en tävling bland tjejerna att vara kvar, dom hade nog gratis semester men inget arvode?

Kan man tro att Sara är 34 år och oskuld?

Svar på tråden Mammas pojkar