• Miss Obsessive

Mammas pojkar

Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??

• Svar på tråden Mammas pojkar
  • LjubaviMoja
    Anna M skrev 2009-10-22 20:36:05 följande:
    men man blir sugen på semester när man tittar på det ;)
    Ja visst blir man.Som tur är åker vi till Australien snart och slipper denna kylan.

Vi ska titta på det nu mest för att det är kul men de mesta är ändå uppgjort.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Burberry
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-29 19:55:34 följande:
    Då var det strax till att lägga sig i soffan och glo
    Få se vem som bjuder oss på kvällens bästa skratt, mammorna eller tjejerna som konkurrerar om killarna.

Inte är den svenska versionen lika bra som den amerikanska, men nog gillar jag den för det.
  • frukarlssonn
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-29 19:55:34 följande:
    Då var det strax till att lägga sig i soffan och glo
    Japp
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Anna M

Hej tjejer! Äntligen "skäms-tv" :)

• Novemberstjärnan

var är alla andra? även denna tråd är ju stendöd, såsom bonde söker fru tråden

• Lantani

Här är jag iaf dock missat fram till nu.. stog i duschen. Hur kom de fram till vilka som skulle gå på dejt?

• LjubaviMoja
    Lantani skrev 2009-10-29 20:14:18 följande:
    Här är jag iaf dock missat fram till nu.. stog i duschen. Hur kom de fram till vilka som skulle gå på dejt?
    Dom fick brottas och några tjejer ville inte ställa upp på det för de tyckte inte att deras familjer skulle behöva se dom ner dränkta i såpa.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Novemberstjärnan
    Lantani skrev 2009-10-29 20:14:18 följande:
    Du missade ett par silikonbröst
  • frukarlssonn
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-29 20:13:25 följande:
    var är alla andra? även denna tråd är ju stendöd, såsom bonde söker fru tråden
    Vill verkligen se det men har en dotter som inte låtit mig titta så missade allt förra veckan.
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Anna M

o jag kollar :) Jag hann se tuttarna! ;) Väntar på lite hångel mellan Izza o killen (som jag inte minns namnet på)

Svar på tråden Mammas pojkar