• Miss Obsessive

Mammas pojkar

Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??

• Svar på tråden Mammas pojkar
  • Domessa

HERREGUD!!! Det enda jag har att säga just nu!

• frukarlssonn
    Anna M skrev 2009-10-08 20:47:55 följande:
    haha... håller med er, vilket program! Sitter i soffan och skäms. Men nog sjutton måste jag fortsätta kolla. ;) Helt plötsligt känner jag mig som gammal tant.
    kokos skrev 2009-10-08 20:45:29 följande:
    Det är ju såååå dåligt ändå måste man sitta och glo på det
    Att man tvingar sig själv att skämmas
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Anna M
    Marinero skrev 2009-10-08 20:52:25 följande:
    Att man tvingar sig själv att skämmas
    ja precis.. Knäpp man är. Men nu är det ju slut!! Nu får man skämmas till nästa program "lyxfällan" istället ;)
  • JajaR

Herregud....
    Den här Issa tror hennes mål är att bli nästa LInda Rosing. Har ni kollat hennes bilder på tv ? Skulle ni bete er så där om ni hade barn? Men säkert många tittare pga henne... sjukt egentligen.

Tur att vi ska titt apå film nu!

• bara lilla jag

haha jag känner verkligen igen mig i bobbys mamma :P Jag kommer lugnt att bli sån mamma när mina pojkar blir stora hahaha

• frukarlssonn
    Anna M skrev 2009-10-08 20:57:06 följande:
    ja precis.. Knäpp man är. Men nu är det ju slut!! Nu får man skämmas till nästa program "lyxfällan" istället ;)
    Åh tack för påminnelsen! *slår på trean* {#lang_emotions_smile}
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    JajaR skrev 2009-10-08 20:59:35 följande:
    Herregud.... Den här Issa tror hennes mål är att bli nästa LInda Rosing. Har ni kollat hennes bilder på tv ? Skulle ni bete er så där om ni hade barn? Men säkert många tittare pga henne... sjukt egentligen. Tur att vi ska titt apå film nu!
    Ja men gud det räckte bara med att höra henne börja prata så förstod man att det kommer va en tjej som kommer skapa skandaler. Tror jag iaf
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Anna M
    Marinero skrev 2009-10-08 21:01:19 följande:
    Åh tack för påminnelsen! *slår på trean*
    Vassegod! ;) Så får man känna sig lite rik för en gång skull :)
  • JajaR
    Marinero skrev 2009-10-08 21:02:56 följande:
    Ja men gud det räckte bara med att höra henne börja prata så förstod man att det kommer va en tjej som kommer skapa skandaler. Tror jag iaf
    Jepp, så sant...
  • babyhappy

Anna M skrev 2009-10-08 20:47:55 följande:

haha... håller med er, vilket program! Sitter i soffan och skäms. Men nog sjutton måste jag fortsätta kolla. ;) Helt plötsligt känner jag mig som gammal tant.
    Ja, men det är rätt roligt att sitta i soffan och få skämsrysningar, hihi
    Och ja, jag är "bara" 30 men känner mig oxå som uppstigen från stenåldern...
Svar på tråden Mammas pojkar