• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultron, jag vill ocklså klämma på fleecen. Och ha mått på sängkläderna. *går och letar gäss*

• JsN

Jo, det är ju inte snäll utan snabb man blir av pepparkakor. *ler* Vad underbart att hon har bajsat "självmant". Pepparkakorna är ju också laxerande, men det vet hon ju inte.

• JsN
    Stormis skrev 2009-11-19 22:39:07 följande:
    God kväll!V 38 idag... Sååå färdig nu! Gått upp 3 kr senaste två veckorna och sf ökade med lika många cm. Känns som om att vi är färdiga att komma ut nu lillebror!!!!!!!!Lite ot-hej bara .
    Det är mycket mage nu! Jättefint!
  • JsN

Smultron, du kan dricka vin med mig! Pytte har precis somnat i sin nya stora riktiga säng (det gick jätteenkelt, jag behövde ligga bredvid ca en kvart) och maken är påfest. JAg slöar framför TV/dator med ett glas vin.

• JsN

*lovar att bjuda stormis på gott rödvin när lillebror tittat ut*

• JsN

Smultron, maken sa att du ska goggla på hårddiskåterställning. En granne till oss skickade sin till Stockholm. De flesta företag har olika pris beroende på hur lång tid man är beredd att låta det ta, så begär flera offerter. Vet du vad som har hänt?

• JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-11-22 20:59:03 följande:
    Jaa, jag är så "känslig" när det gäller sådant här..och Stoffe säger heeela tiden att det är inget att gråta för*suck*
    Han har ju rätt! Även om det är svårt.

Jag tycker också att det låter som fysiskt fel och inte datafel, då går det att fixa. Innan dagen är slut imorgon har du fått fler prisuppgifter och vet var du ska skicka den!
  • JsN

Blä, stormis! Hoppas pappa blir bättre och att farmor hittar tillbaka när ensamlivet satt sig och blivit mer vant. Det är jobbigt när di gamla virrar till sig, inte bara för dem själva utan även för alla runt ikring!

• JsN
    Stormis skrev 2009-11-24 22:21:23 följande:
    Fortfarande inneboende ...
    Men vänta nu, ditt nästa mål var ju 27:e inte sura flera dagar före då. Dessutom är det en decemberbebis du väntar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15