Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Smultron, jag vill ocklså klämma på fleecen. Och ha mått på sängkläderna. *går och letar gäss*
Smultron, jag vill ocklså klämma på fleecen. Och ha mått på sängkläderna. *går och letar gäss*
Jo, det är ju inte snäll utan snabb man blir av pepparkakor. *ler* Vad underbart att hon har bajsat "självmant". Pepparkakorna är ju också laxerande, men det vet hon ju inte.
Smultron, du kan dricka vin med mig! Pytte har precis somnat i sin nya stora riktiga säng (det gick jätteenkelt, jag behövde ligga bredvid ca en kvart) och maken är påfest. JAg slöar framför TV/dator med ett glas vin.
*lovar att bjuda stormis på gott rödvin när lillebror tittat ut*
Smultron, maken sa att du ska goggla på hårddiskåterställning. En granne till oss skickade sin till Stockholm. De flesta företag har olika pris beroende på hur lång tid man är beredd att låta det ta, så begär flera offerter. Vet du vad som har hänt?
Lätt fysiskt våld alltså. *stackare*
Blä, stormis! Hoppas pappa blir bättre och att farmor hittar tillbaka när ensamlivet satt sig och blivit mer vant. Det är jobbigt när di gamla virrar till sig, inte bara för dem själva utan även för alla runt ikring!