Vi som shoppar danska barnkläder del 15
DochA, har ni kollat om ni kan få ett renoveringslån (dvs ett blancolån) som efter renoveringen och värdering kan bakas in i huslånet.
DochA, har ni kollat om ni kan få ett renoveringslån (dvs ett blancolån) som efter renoveringen och värdering kan bakas in i huslånet.
KAn någon förklara för mig varför Lindex anser att velourbyxor är för flickor?
På hemsidan finns det inga velour på pojk och i min (iofs urkassa) lokala butik hänger också all velour på flick. Inte för att jag bryr mig, jag handlar det jag tycker om oavsett vilket kön butiken tycker att plagget har. (har plagg kön?)
Greksmurfen, påvårt dagis är de jätteduktiga på att använda haklapp, mycket bättre än vad vi är hemma. Jag tycker att pytte blir smutsigare hemma. *ler* Vi ett tillfälle hade de målat med fingerfärg, då satt de i blöja och målarförkläde. *underbar bild på det*
Vårt dagis har lugnt konstaterat att det händer att barn kommer i pyjamas med kläderna i en påse! Man får välja sina strider annars riskerar allt att bli en kamp. Att låta barnet välja att prova att gå ut utan ytterkläder är inte att förlora något, det är att ge barnet en möjlighet att förstå varför man ska ha overall på sig.
Tejja, jag tror jag förstår, men vem är det som du tror ska ha åsikter om hur du gör? Varför tror du att någon (och vem?) skulle tycka att du var en dålig förälder för att du gör som du tror är bäst/enklast?
FAst när luther sitter på axeln så är det ju oftast för att man tror att andra tycker att man borde.
Är det någon som sett måtten på sängkläderna? Danska sängkläder är ju inte direkt kända för att stämma överens med svenska standardmått.