• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-26 13:12:29 följande:
    Anjelin är 90 cm lång.Hon borde nog kunna ha 98 då? Eller kanske 92?
    Jag tror hon kan ha 98 även om de är för stora så kommer de inte att vara klumpigt stora.
  • JsN
    lillronya skrev 2009-10-26 13:14:19 följande:
    Usch vad dyrt det är med bra grejor!Tur att T finns!
    Jo, men min unge är inne på sin andra säsong med samma byxor och det syns knappt att de är använda, jag har aldrig impregnerat dem och ungen har ALDRIG varit det minsta fuktig vare sig utifrån eller av svett i kläderna. JAg är övertygad om att kläderna utan problem håller både kvalitet och utseende för både två och tre och fler barn.
  • JsN
    Milliz skrev 2009-10-26 13:25:26 följande:
    Jag måste bara fråga, håller de byxorna mot väta även om barnet sätter sig i vattenpölar?
    JApp, de har en vattenpelare på 10.000 En kompis barn hoppade på rumpan sin första förskolevinter, det tålde de också.
  • JsN

25% på Gigikids. Dels fick jag tag i några par strumpor, dels blev det en brun MAT anorak. JAg har varit så sugen och ungen börjar växa ur sin vinterjacka i den konstiga storleken 68-74 (JA jag köpte den till hens första vinter och den komer att vara urväxt lagom tills hen är 2½...)

• JsN
    Stormis skrev 2009-10-26 19:05:44 följande:
    Du skämtar! Var det du din j-l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Den har jag haft på span och skulle slå till så fort det blev lite rea. Så ser jag nu att den är borta i 86 och här läser jag att det är du som snott den. Helt osannolikt. M får aldrig ha den fina på sig när vi ska leka . Kommer dö av avund!!!! Hittar inte brun i 86 nån annanstans, har du sett det .
    Oups. Ja, det var jag. JAg har också haft den på span sedan jag slutligen bestämde mig för att den är så himla fin att jag abselut vill ha den (typ när K hade sin ljusa...) Jag har inte heller sett den i brunt på ett tag. Det är väl bara att inse att bortsett från rött/lila så har vi rätt lika smak.
  • JsN

Pytte har väl äxt ur den lagom tills den passar lillebror...

• JsN
    Stormis skrev 2009-10-26 20:01:39 följande:
    Sååå retligt . K's är ju bara en vindjacka. Vi har ingen vinterjacka och O tycker dessutom att den vi har är finaste jackan så därför tyckte jag att samma modell skulle bli bra som vinterjacka. Dessvärre har nästan ingen tagit in den i brunt i Sverige (vad jag kunnat hitta). Rosa finns massor, men det för priset och med syskon på G så ser jag gärna nåt unisexigt så att den passar näste man med. Men, men, that's life! Och som sagt, hojta gärna om du springer på den någon annanstans till slut iaf .
    JAg hojtar om jag springer på den någonstans. Min mamma kommenterade faktiskt vilken fin jacka K hade när hon träffade er.
  • JsN

Idag ska jag till Halmstad på ett möte. Tänker ta en tur via POP och köpa strumpor till pytte.

• JsN

Appropå Lillebror Stormis. VAd blev det för syskonvagn? Och vilken färg? *leker som vanligt gärna på fredagar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15