• JsN

Jo, jag hoppas att en tågrånarluva kan bli ett alternativ till elefantmössan... Tåg är ju poppis!

Äh! Jag skippar byxorna och hoppas på att få tag i ett par nanook till bra pris, de tål både tumlare och värmeskåp och jag vet att de är bra.

• JsN

Nä, nu ska jag utnyttja min extra tid hemma och gå och ta hand om delar av stryktvätten medans pytte sover middag!

• JsN

Det är ju synd att hon ska behöva bli inlagd för att klara av att ligga still, men bra att de har koll på henne.

• JsN

finns det någon sida där det går att se vilka nyheter som kommer?

• JsN
    Everlonn skrev 2009-11-26 10:58:33 följande:
    Nope, har varit väldans hemligt i år...men nu lär det ju börja dyka upp i shopparna
    Men om de är skickade nu så förstår jag inte varför de inte lägger på sin egen sida!
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2009-11-26 11:44:39 följande:
    Blodstrycket? Har gått ner nu så det är ganska ok, fortfarande högre än vanligt men inte så högt som igår så det är ju ett bra tecken
    Bra, jag fick nämligen inte "lov" att läsa, titta på TV eller sitta vid datorn när jag låg inlagd för högt BT. Och när jag följde råden så blev BT mycket bättre...

Nu handlar det ju om för din del att verkligen vara rädd om dig, varje dag och vecka som bebisen stannar i magen ökar ju chanserna för att det inte ska bli några problem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15