• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Morty

Nu kom maken in från garaget. Frågade om jag ville ha en macka. Sen hör jag hur han häller upp dricka och sätter in i micron.....det vankas årsglögg också.
    See you girls!!!

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 22:11:26 följande:
    Aha, men kan ni inte få ett undantag för August då o boka in en tid på bvc så att han kan få sprutan där?
    Ja, där lär man också få köa tyvärr, där bokas inga tider utan alla ska snällt komma på de öppettider de har och köa med sina små barn, kan bli livat
    Morty skrev 2009-11-14 22:11:14 följande:
    Aha, ja här är det vc som står för vaccineringen men det är på ett danshak de håller till för att inte dra in alla på vc då där är mindre plats. När vi gick dit med Mattis var det luuuugnt och ingen kö. Där fanns tv i ena rummet med Kalle Anka typ samt papper och pennor. I det andra stora rummet fanns där filmduk med tecknat där med och 4 eller 5 stationer där de vaccinerade. Antar att vi ska dit också när vi ska får vaccinationen.
    Jo, det är nog vc som står för vaccinationen, de håller bara inte till på vc
    Men man kanske skulle chansa på att gå dit precis innan de stänger, då kanske det inte är så mycket kö, eller så är vaccinet slut
    Mamma till Nora, August och Ella
  • LJ2

o så lite hjälp med inte ot för en gångs skull.. =))

kjolar behövs!!!
    en gul-orange (dinosuiten, kantbandet)
    en ljusrosa (hawaiisuit kanterna)
    gitarr passar svart till?
    cups suit.. ?
    o dalmatin..

har ljuslila, ljusrosa, röd, vit, svart, brun, grön ( som pärlsuit banden, o butterfly suiten), mörklila, lite mörkare röd, cerise (älg),

så tips på enfärgade kjolar?
    märke bryr jag mig inte alls minsta om.. har lindex o åhlenskjol som jag använder massor ihop med suit, perfekt färg till!!!
    o enfärgade byxor i olika färger??
    gärna till flowertröja, katttröja, lamm, sländor

har några som passar till de mesta jag har hemma, men nya kläder som flyttat hit, betyder mer nya kläder som måste flytta hit

tänka sig.. jag sa till sambon att jag behöver köpa nya enfärgade kjolar till henne, o han sa JA, bara rakt ut..
    jag kollade på han o han sa ja, de behöver du.. det finns inga som passar till? jag hade svårt o hitta en till dinosaurie sist, så jag tog en svart.. ?

ja.. han brukar INTE tycka hon behöver MER kläder.. så.. nu passar jag på
    iofs säger han inget ändå.. =))
    "du sköter det där så bra ändå"

* 3 underbara busfrön *
  • Busbellan

Vad händer annars här då?
    Frågade igår också, men frågar idag igen. Nån som sett nån lurvrånis i strl. 6-8 år nånstans? Det är August som ska ha den och den ska passa till MAT blå anorak

• Buttelina
    LJ2 skrev 2009-11-14 22:18:12 följande:
    o så lite hjälp med inte ot för en gångs skull.. =)) kjolar behövs!!! en gul-orange (dinosuiten, kantbandet) en ljusrosa (hawaiisuit kanterna) gitarr passar svart till? cups suit.. ?o dalmatin..har ljuslila, ljusrosa, röd, vit, svart, brun, grön ( som pärlsuit banden, o butterfly suiten), mörklila, lite mörkare röd, cerise (älg), så tips på enfärgade kjolar? märke bryr jag mig inte alls minsta om.. har lindex o åhlenskjol som jag använder massor ihop med suit, perfekt färg till!!! o enfärgade byxor i olika färger?? gärna till flowertröja, katttröja, lamm, sländorhar några som passar till de mesta jag har hemma, men nya kläder som flyttat hit, betyder mer nya kläder som måste flytta hit tänka sig.. jag sa till sambon att jag behöver köpa nya enfärgade kjolar till henne, o han sa JA, bara rakt ut.. jag kollade på han o han sa ja, de behöver du.. det finns inga som passar till? jag hade svårt o hitta en till dinosaurie sist, så jag tog en svart.. ? ja.. han brukar INTE tycka hon behöver MER kläder.. så.. nu passar jag på iofs säger han inget ändå.. =)) "du sköter det där så bra ändå"
    villervallas kjolar löser nog flera av dina problem
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-11-14 22:18:12 följande:
    o så lite hjälp med inte ot för en gångs skull.. =)) kjolar behövs!!! en gul-orange (dinosuiten, kantbandet) en ljusrosa (hawaiisuit kanterna) gitarr passar svart till? cups suit.. ? o dalmatin.. har ljuslila, ljusrosa, röd, vit, svart, brun, grön ( som pärlsuit banden, o butterfly suiten), mörklila, lite mörkare röd, cerise (älg), så tips på enfärgade kjolar? märke bryr jag mig inte alls minsta om.. har lindex o åhlenskjol som jag använder massor ihop med suit, perfekt färg till!!! o enfärgade byxor i olika färger?? gärna till flowertröja, katttröja, lamm, sländor har några som passar till de mesta jag har hemma, men nya kläder som flyttat hit, betyder mer nya kläder som måste flytta hit tänka sig.. jag sa till sambon att jag behöver köpa nya enfärgade kjolar till henne, o han sa JA, bara rakt ut.. jag kollade på han o han sa ja, de behöver du.. det finns inga som passar till? jag hade svårt o hitta en till dinosaurie sist, så jag tog en svart.. ? ja.. han brukar INTE tycka hon behöver MER kläder.. så.. nu passar jag på iofs säger han inget ändå.. =)) "du sköter det där så bra ändå"
    Åhh kjolar är svårt. Men till gitarrerna tycker jag en röd.

annars har väll lindex enfärgade kjolar ideras ta3bet2?
  • Buttelina

en gul-orange (dinosuiten, kantbandet) - villervalla
    en ljusrosa (hawaiisuit kanterna) - hmm
    gitarr passar svart till? - röd villervalla eller svart
    cups suit.. ? hade du inte cerise?
    o dalmatin.. - grön villervalla tror jag funkar

flowertröja- lindex lila 
    katttröja- jr tröja?? villervallas grå velour
    lamm- villervallas röda
    sländor- molos muddbyxor eller cerise lindex

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-11-14 22:19:21 följande:
    Vad händer annars här då? Frågade igår också, men frågar idag igen. Nån som sett nån lurvrånis i strl. 6-8 år nånstans? Det är August som ska ha den och den ska passa till MAT blå anorak
    Åhhh jag tycker august var supersöt i väpnarluva. Men kanske inte den blommiga

Cartoon tror jag skulle vara fint till den blå.
  • Greksmurfen

go kväller=).... hemkommen från en massa shopping.. busbellan försökte ringa dej innan.. köpte 2 mössor åt dej.. v ivll du inte ha dem så säg till.. hittade EN kvar av den lila oranga.. men tyvärr e en rätt stor tror ja =S... men ja tog den iaaf kostade bara 20kr.. sen tog jag en svart lila randig som var så söt=) fixar bild imorn=)....

angående spel.. vi ar x-box, wii, nintendo ds (jag{#lang_emotions_sunny}) så skoj.. bara å ta bort gala spe i den å lägga över na när man trötnat på de gamla via en usb sladd=)

just ja sen har ja faktiskt ett supernintendo=).. så gött å ha det gamla spelet har en hel del spel til en redig raritet=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-14 22:25:58 följande:
    go kväller=).... hemkommen från en massa shopping.. busbellan försökte ringa dej innan.. köpte 2 mössor åt dej.. v ivll du inte ha dem så säg till.. hittade EN kvar av den lila oranga.. men tyvärr e en rätt stor tror ja =S... men ja tog den iaaf kostade bara 20kr.. sen tog jag en svart lila randig som var så söt=) fixar bild imorn=)....angående spel.. vi ar x-box, wii, nintendo ds (jag) så skoj.. bara å ta bort gala spe i den å lägga över na när man trötnat på de gamla via en usb sladd=)just ja sen har ja faktiskt ett supernintendo=).. så gött å ha det gamla spelet har en hel del spel til en redig raritet=)
    Jag tar dem gärna, mössor kan man inte ha för många av
    Såg att du hade ringt, men det var sånt liv runt mig så jag hörde inte telefonen som låg i jackan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15