• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-11-15 12:44:01 följande:
    Visst är han! Älskar verkligen den! Visst är våra småpluttar söta? Tänk att det är 2 år sen
    jaaa gud ja {#lang_emotions_surprised} blev lite smått chockad när jag läste att det var två år sen men det stämmer ju!! vad tiden går fort!! såå söta *underbara*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tasha78

om det står i en auktion vid köp nu ing¨år porto ingår porto att man ska betala eller ingår det att man inte ska betala

• THEA och Grodan
    Tasha78 skrev 2009-11-15 13:32:08 följande:
    om det står i en auktion vid köp nu ing¨år porto ingår porto att man ska betala eller ingår det att man inte ska betala
    Att du inte betalar porto, portokostnaden ingår i Köp Nu priset
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • Tasha78

THEA och Grodan skrev 2009-11-15 13:34:46 följande:

Att du inte betalar porto, portokostnaden ingår i Köp Nu priset
    tack
  • Plummy

Hejhej! Vilka fina barn i bt!!
    Tråkväder här idag. Sitter och känner ett ha-begär efter lite gammal brun/brun Katvig.. Någon som vet om det finns nånstans?

• MejaKiZnic

Ursäkte OT men ja

Dagis ringde i fredags eftermiddag och berätta att fisen var hängig och dålig, kom hem och hon hade hög feber. Hade tänkt fira svärmor den dagen med buffé men det var bara att hoppa, åkte hem till mamma och har varit där över helgen. Den underbara suiten som jag alltid använder när fisen är sjuk var tydligen för liten, jag som letat som en galning och äntligen hitta den på salgen Feber har börjat lägga sig men mat och dryck totalvägras. Kom nyss hem och tänkte, vad skönt med lite avlastning! Hem kommer man till en sambo som ligger och spyr och dottern totalvägrar allt i matväg. Jag som hade planerat ett besök på Ikea men det ströks också. Lite oturs helg och imorgon är man väl sjuksyster här i hemmet.

• Plummy
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 14:09:12 följande:
    Ursäkte OT men ja Dagis ringde i fredags eftermiddag och berätta att fisen var hängig och dålig, kom hem och hon hade hög feber. Hade tänkt fira svärmor den dagen med buffé men det var bara att hoppa, åkte hem till mamma och har varit där över helgen. Den underbara suiten som jag alltid använder när fisen är sjuk var tydligen för liten, jag som letat som en galning och äntligen hitta den på salgen Feber har börjat lägga sig men mat och dryck totalvägras. Kom nyss hem och tänkte, vad skönt med lite avlastning! Hem kommer man till en sambo som ligger och spyr och dottern totalvägrar allt i matväg. Jag som hade planerat ett besök på Ikea men det ströks också. Lite oturs helg och imorgon är man väl sjuksyster här i hemmet.
    Näe..fy vad tråkigt!! Hoppas de kryar på sig och att du klarar dig!
  • Tasha78
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 14:09:12 följande:
    Ursäkte OT men ja Dagis ringde i fredags eftermiddag och berätta att fisen var hängig och dålig, kom hem och hon hade hög feber. Hade tänkt fira svärmor den dagen med buffé men det var bara att hoppa, åkte hem till mamma och har varit där över helgen. Den underbara suiten som jag alltid använder när fisen är sjuk var tydligen för liten, jag som letat som en galning och äntligen hitta den på salgen Feber har börjat lägga sig men mat och dryck totalvägras. Kom nyss hem och tänkte, vad skönt med lite avlastning! Hem kommer man till en sambo som ligger och spyr och dottern totalvägrar allt i matväg. Jag som hade planerat ett besök på Ikea men det ströks också. Lite oturs helg och imorgon är man väl sjuksyster här i hemmet.
    :( hoppas hon blir bättre snart
  • MejaKiZnic
    Plummy skrev 2009-11-15 14:15:26 följande:
    Näe..fy vad tråkigt!! Hoppas de kryar på sig och att du klarar dig!
    Tasha78 skrev 2009-11-15 14:29:27 följande:
    :( hoppas hon blir bättre snart
    Tack tjejer!

Såg i bt att fisen inte var den ända med ögoninflammation, dock märks det inte så värst men jobbigt att hon inte vill få i sig något ska ner och försöka locka med annat nu så håll gärna tummarna

kram
  • RååSa BuBBlan

hej i tråden

idag känner jag mig massor med bättre så himla skönt!! har lyckats fota mina salgfynd med sambons och bubblis hjälp tom   alldeles svettig!!

händer här då?

kryapåerkram till alla små och stora sjuklingar {#lang_emotions_heart}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15