• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-14 23:08:39 följande:
    jag räknade nu igen, *kollaed bilderna* o jo då.. det stämmer precis som jag sagt innan =)) blev 25 dkk kvar som jag skrev.. =)) så, ja.. jag köpte ju det som du helst ville ha, de jag hittade.. sen plockade jag bara lite.. så då kom vissa saker bara med =)) skulle ju köpa upp pengarna fick jag i order, o jag lyder tackar tackar iaf skönt o höra att du (o barnen) blev nöjda
    Så bra!!
    Min mamma var med när jag öppnade paketet och hon börjar gilla Molo mer och mer.
    Pearls är numera hennes favvo.

Kom på att jag inte sagt gokväll!!{#lang_emotions_embarassed}
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin

Oj, dödade visst tråden!!{#lang_emotions_cry}

• LJ2
    ChokladMoshin skrev 2009-11-14 23:17:35 följande:
    Så bra!! Min mamma var med när jag öppnade paketet och hon börjar gilla Molo mer och mer. Pearls är numera hennes favvo. Kom på att jag inte sagt gokväll!!
    min mamma gillade med pärlor

sa det i somras.. "jag va inne i en sån liten butik, o hittade dom där kläderna du gillar, molo eller va de heter.. o jag såg ett par så häftiga skor, det såg ut som pärlplattor på dom.. jag tycket dom va så fina, men dom fanns inte i hennes stl"
    sen berättade jag att jag köpt pärlor samma dag! o body, men inte visste vad jag tyckte.. så mamma tvingade mig o behålla den, o nu älskar jag dom
    *köpte tom suit nu*
    o sen har hon köpt molo till 3 flickbarnbarn i julklapp
    ChokladMoshin skrev 2009-11-14 23:39:47 följande:
    Oj, dödade visst tråden!!
    nä.. jag kollade kläder på hm, kappahl o lindex..
    helt plötsligt är 279 för en dress billigt som attan!!!
    o "åhh, kolla!!! blixten mqfeen med eldar på mamma" för 129 kr!!
    sonen har tjatat ihjäl mig om den tröjan kan jag lova....!!!
    så.. ja, jag har lovat han den nu {#lang_emotions_innocent}
    * 3 underbara busfrön *
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-14 23:45:47 följande:
    min mamma gillade med pärlor sa det i somras.. "jag va inne i en sån liten butik, o hittade dom där kläderna du gillar, molo eller va de heter.. o jag såg ett par så häftiga skor, det såg ut som pärlplattor på dom.. jag tycket dom va så fina, men dom fanns inte i hennes stl" sen berättade jag att jag köpt pärlor samma dag! o body, men inte visste vad jag tyckte.. så mamma tvingade mig o behålla den, o nu älskar jag dom *köpte tom suit nu* o sen har hon köpt molo till 3 flickbarnbarn i julklapp nä.. jag kollade kläder på hm, kappahl o lindex..helt plötsligt är 279 för en dress billigt som attan!!! o "åhh, kolla!!! blixten mqfeen med eldar på mamma" för 129 kr!! sonen har tjatat ihjäl mig om den tröjan kan jag lova....!!!så.. ja, jag har lovat han den nu
    Kul när man kan tvinga in mammorna i shoppandet också!!

Fastnade också på Hm sidan. Maken behöver lite nya skjortor.
  • LJ2
    ChokladMoshin skrev 2009-11-15 00:13:58 följande:
    Kul när man kan tvinga in mammorna i shoppandet också!! Fastnade också på Hm sidan. Maken behöver lite nya skjortor.
    japp.. nu vet mamma precis vad jag gillar

hmm.. nu gråter lillan...
    godnatt!!!

*fastnade i tråden om snålisar, så sjukt rolig tråd!!!*
    * 3 underbara busfrön *
  • Everlonn
    ChokladMoshin skrev 2009-11-14 23:12:48 följande:
    Denna har min mamma köpt till min tjej i svart. Den är jättefin.shop.hm.com/se/campaign?campaign=795_PARTY&pa...
    LJ2 skrev 2009-11-14 22:59:41 följande:
    Barn ska inte ha svart har morfar informerat mig om, och hellre ljusa än mörka färger..sen vill jag hitta nåt jag gillar oxå petiga mamman här
  • Ms Kanga
    Everlonn skrev 2009-11-14 22:42:17 följande:
    Hjälp!! Letar kläder till Bus att ha på begravningskaffet (begravningen får hon inte vara med på) Lite diskret klänning var tanken (diskret finns ju inte precis i Bus garderob )Så fastnade jag för den här:nelly.com/productInfo.asp&qPr...Men den finns ju inte i rätt storlek!! Gahh nån som vet/kan hitta den nån annan stans?Backupen är Lindex gräddvita som Liljan köpte till Maia och som Nikki har till sina töser..
    Den här klänning kanske med en vit bolero till och name it är ju ändå danskt
    www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=14651&catalogId=10101&partNumber=5700345198824-DEAL

www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&storeId=14651&catalogId=10101&partNumber=5700345198824-DEAL
  • Lisabecka
    Everlonn skrev 2009-11-14 22:50:13 följande:
    Lite färg är typ ljust rosa i så fall..det har hon inget i... Det är väldans strikt så inga glada klara färger
    Den här tycker jag är enkel och fin. Går ju att ha variera med olika färger att ha under. Har inte haft just den klänningen men andra från samma märke och varit mycket nöjd. Helt ot dock.
    www.wencheandfriends.se/kund/images/large/KERSTIN_greymelange.jpg

inte min shop osv osv
  • Everlonn
    Ms Ms Kanga skrev 2009-11-15 08:58:29 följande:
    Den här klänning kanske med en vit bolero till och name it är ju ändå dansktwww.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod...www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod...
    Inte riktigt i mammans smak

Vill ju gärna att hon ska kunna använda klänningen vid andra tillfällen oxå...och jag vet juatt är det nåt jag tycker är sådär fint så sätter jag inte på den igen.

Men jag mottar tacksamt alla tips!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15