• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-11-15 17:31:02 följande:
    hej tjejer...precis hemkommen med maxen från barnakuten... varit inne å inhalerat.. det va pipigt i luftrören sa läkaren... han har ju haft en sådan jobbig hosta å inatt så hostade han så han kräktes upp en massa välling på mej å han själv... så nu har vi ÄNTLUGEN fått lepheton- e utskriven.. så maxen kan få en lugn natt förhoppningsvis....han har ju varit lite åt det astmatiska hållet med denna förkylningen så vi får se hur det utvecklas sa läkaren för ev en annan behandling... det lä märkas nu i vinter......
    Å lilla vännen   *krama*

Tufft för liten!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Morty

Greksmurfen: Krya på Maxen stackarn!!

Bubblan: Vilken UNDERBAR shopping!

• RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-11-15 18:27:28 följande:
    Greksmurfen: Krya på Maxen stackarn!!Bubblan: Vilken UNDERBAR shopping!
    Lyckades få in den till slut

Ja må vara hängig men tusan så envis

Va jätte upppiggande att fingra igenom den idag ordentligt, man behöver göra roliga saker känner jag det hjälper verkligen!! Å Molosar e ju himlans roliga visst {#lang_emotions_dreamer}
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:31:38 följande:
    Lyckades få in den till slut Ja må vara hängig men tusan så envis Va jätte upppiggande att fingra igenom den idag ordentligt, man behöver göra roliga saker känner jag det hjälper verkligen!! Å Molosar e ju himlans roliga visst
    Åhhhhhh vad fiiiiina!

Så himla mycket av dina grejer jag vill ha Speciellt det rutiga och ja handihand. Såååååå fina!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blommorna var ju också fina. Varsegod

KRAM
  • Tejja
    Lyckades få in den till slut Ja må vara hängig men tusan så envis Va jätte upppiggande att fingra igenom den idag ordentligt, man behöver göra roliga saker känner jag det hjälper verkligen!! Å Molosar e ju himlans roliga visst
    Det verkar ha varit jobbigt för många ( inklusive mig själv) att få in bilder på FL de senaste dagarna. Hej förresten, skönt att höra att du känner dig bättre idag.
    Greksmurfen:  Stackare! Måste vara tufft för både liten och stor!
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-11-15 18:35:17 följande:
    Åhhhhhh vad fiiiiina!Så himla mycket av dina grejer jag vill ha Speciellt det rutiga och ja handihand. Såååååå fina!!!!!!!!!!!!!!!!!Blommorna var ju också fina. Varsegod KRAM
    Mmm.. jättefina

Din handihand ligger i en mailingbag här, jag jobbar lite sakta bara men inboxa så ska jag nog få iväg den i veckan tror jag

De rutiga fanns det rätt mycket av denna gång, jag la bort lite av det då jag har så mycket nu
    Tack för blommorna {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-11-15 18:37:26 följande:
    Det verkar ha varit jobbigt för många ( inklusive mig själv) att få in bilder på FL de senaste dagarna. Hej förresten, skönt att höra att du känner dig bättre idag. Greksmurfen:  Stackare! Måste vara tufft för både liten och stor!
    Ja struligt värre med bilderna {#lang_emotions_undecided}

Har du fått mail från mig? Minns inte vad vi gjorde upp där runt pengarna {#lang_emotions_embarassed}
  • Mawe123
    Åh massa fina inköp jue!! Att sitta och titta på dem kommer säkert att göra dig kryare =)

Blir lite avundsjuk på den fina tröjan med knappar på, vill också ha sån. Har hittat knapp byxor och sonen är jätte förtjust i dem så letar efter tröja. Med lite tur kan det kanske dyka upp på T eller TS snart.

Men nu håller jag på att försöka få kontakt med en säljare på TS, som jag känner mig lite lurad utav, där jag vill låta köpet gå tillbaka -men hon vägrar besvara mina mail =( Så just för stunden är jag lite TS bränd.
    William 000213, Lowe 070712
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15