• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 15:47:23 följande:
    hej i tråden idag känner jag mig massor med bättre så himla skönt!! har lyckats fota mina salgfynd med sambons och bubblis hjälp tom   alldeles svettig!!händer här då?kryapåerkram till alla små och stora sjuklingar
    Hejsan..
    Så bra att det är på bättrings vägen..
    Va duktigt att dom hjälper dig.. Men antar att du inte orkar lika mycket som innan..
    Lägg in bild på blommorna när du orkar .. Och dina salgfynd .. Men bara om du orkar ..
    Kram
  • RååSa BuBBlan

häpp.. här va de lungt.. går och lägger mig en liten stund istället

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 15:47:23 följande:

hej i tråden idag känner jag mig massor med bättre så himla skönt!! har lyckats fota mina salgfynd med sambons och bubblis hjälp tom   alldeles svettig!! händer här då? kryapåerkram till alla små och stora sjuklingar
    du är duktig
  • Greksmurfen

hej tjejer...
    precis hemkommen med maxen från barnakuten... varit inne å inhalerat.. det va pipigt i luftrören sa läkaren... han har ju haft en sådan jobbig hosta å inatt så hostade han så han kräktes upp en massa välling på mej å han själv... så nu har vi ÄNTLUGEN fått lepheton- e utskriven.. så maxen kan få en lugn natt förhoppningsvis....
    han har ju varit lite åt det astmatiska hållet med denna förkylningen så vi får se hur det utvecklas sa läkaren för ev en annan behandling... det lä märkas nu i vinter......

mamma till Maximilian född 081028
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-15 17:31:02 följande:
    hej tjejer... precis hemkommen med maxen från barnakuten... varit inne å inhalerat.. det va pipigt i luftrören sa läkaren... han har ju haft en sådan jobbig hosta å inatt så hostade han så han kräktes upp en massa välling på mej å han själv... så nu har vi ÄNTLUGEN fått lepheton- e utskriven.. så maxen kan få en lugn natt förhoppningsvis.... han har ju varit lite åt det astmatiska hållet med denna förkylningen så vi får se hur det utvecklas sa läkaren för ev en annan behandling... det lä märkas nu i vinter......
    stackars liten hoppas han får sova inatt
  • MejaKiZnic
    Tasha78 skrev 2009-11-15 17:32:53 följande:
    åå dinosar vilken storlek
    allt storlek 80 eller ja veloursuiten är ju ett mysterium
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-15 17:34:02 följande:
    stackars liten hoppas han får sova inatt
    jo vi hoppas på det... kan ju bli skönt å åf sova utan en virvelvind i sängen med{#lang_emotions_wink}
    mamma till Maximilian född 081028
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-11-15 15:50:24 följande:
    Hejsan..Så bra att det är på bättrings vägen.. Va duktigt att dom hjälper dig.. Men antar att du inte orkar lika mycket som innan..Lägg in bild på blommorna när du orkar .. Och dina salgfynd .. Men bara om du orkar ..Kram
    Ja det känns kanon att bli bra igen

Försökt få in bilderna länge nu men det blir bara ett kryss och ingen bild trots att jag ändrar den om o om igen   Orkar inte prova mer idag *jobbigt*

Blommorna luktar så gott än här {#lang_emotions_sunny}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15