-
Aningens dyr baraLA Woman skrev 2009-11-17 17:55:43 följande:Visst är den fin!!!!!!! Fastnade också totalt för den
-
Hej i tråden!!!
Känns som det var evigheter sen jag tittade in (tja kanske inte ens en vecka, men det känns länge
)
Har suttit med hemtenta hela veckan samt massa möten, läkarbesök och vaccinationer att springa på.
Har det hänt nåt kul då?
Ja, nåt ser jag ju, grattis Jessica!!!!
-
Åh, du är ju för gullig!!Greksmurfen skrev 2009-11-22 19:03:30 följande:busbellan..ska iväg skicka en del grejer imorn så kan skicka dina 2 mössor då¨=)...
Du ser antagligen inte pengarna jag satte in förren imorgon, men jag satte in 70+24 i porto, det borde väl räcka
-
Tips, dessa kanske någon vill ha
(inte min auktion)
http://www.tradera.com/Molo-KANIN-hangslebyxor-sallsynta-STL-92-auktion_102830351
-
Nån som vill ha August, han skänkes just nu till vem som helst. Ungen vägrar sova och de ska lämnas på dagis vid 7 imorgon, känns inte riktigt bra

-
Åh, imorgon börjar min praktik, bara två veckor men det känns så skönt att få ett avbrott i studierna
Sen är det bara två veckor i skolna, och sen jullov. Eller det heter ju inte att vi har jullov utan vi har lite uppgifter som ska göras, men inget särskilt betungande
-
Gokväll tjejer!!
Sitter och funderar på om inte August måste ha hajtröjan, hur är den i storlek?
Tycker 110 sitter bäst för det mesta i Molo på honom än, men han är ju 111 cm lång, bör man ta 116?
-
Låter som jag ska ta 116 då alltså

-
Redan beställdMilliz skrev 2009-11-28 22:36:00 följande:Jo, det tror jag nog blir bra!
-
Åh, låter lovandeMilliz skrev 2009-11-28 22:40:52 följande:Den är jättefin! Tom finare i verkligheten än på bild