Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-11-15 20:27:33 följande:
    Busbellan- Snyggt! Och söt tjejen i Katvig och NS!Liljan- Ursäkta att jag lägger mig i men vad är Chrohns? Låter inte alltför kul
    Tack
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 20:31:42 följande:
    Vad tror ni tjejer dinos (möjligen sålda ), pärlplattor, sländor, dalmatiner och take off bodies och klänningar med kort armgår det? eller ska jag vänta till i vår (större storlek som 80)
    Kortärmat väntar jag till våren innan jag säljer
  • Busbellan
    melizza skrev 2009-11-15 20:37:01 följande:
    Busbellan: vad fint rummet blev.....blir så sugen på att renovera men det kostar och tar tid så då slutar jag drömma men det är kul att se när andra har gjort så fint
    Ja, här går det långsamt framåt i detta huset
    Vi har bott här i 5 år nu. Alla sovrummen är renoverade och tvättstugan. Men de större projekten som tv-rum och kök har vi varken haft ork eller pengar till än
    Kan bara tänka mig vad golv och tapet går på i ett större rum, var ju svindyrt i Noras lilla rum
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-11-15 20:47:47 följande:
    Busbellan: Härliga bilder på E. Så fin i rött! Heeelt underbart rum! Men ville inte maken vara med på bilden?? Han kunde ju ha suttit fint där på sängen jue.
    Tack
    Nej, han rymde innan bilden togs, det var ju sporten på tv
  • Busbellan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-16 07:33:57 följande:
    Näst sista att sova och först upp I like it Not
    God morgon!!
    Här är vi med uppe, August var vaken mellan 4-5.30 i natt, men NU sover han
  • Busbellan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-16 07:47:17 följande:
    Ojdå, skönt han somna om iallfall dotter brukar oftast sova till halv 8 när det inte är dagis men idag skulle hon upp halv 6 och sen halv 7 igen
    Ja, att de inte kan inse när man har chans till sovmorgon
    Jag får nog snart väcka August, vi måst gå till dagis ca 8.30.

Ella är vaken och ligger och tittar på barnprogrammen och Nora har jag ju redan skickat iväg till skolan
  • Busbellan

Hej på er!!
    Kikar in en sväng innan sängen väntar. Hoppas på bättre sömn i natt. Natten till idag var August vaken mellan 4-5.30 och tyckte han skulle leka, det tyckte INTE jag

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 07:06:51 följande:
    God morgon!Jag har försovit mig!!!! Trodde inte att det var möjligt med tre små barn i huset. anton skulle få åka med grannen till dagis 7.45. Så jag satte inte klockan. 7.45 ringde som sagt grannen på och vi låg o sov Snabbt som tusan fick jag uppp Anton. Skall nu ge de andra barnen frukost och sedan lämna i park o på dagis. Sedan blir det tapetletar dag.
    God morgon!!
    Ja, ibland sover de längre än man tror
    Här är bara Nora uppe än, de andra två sover och Ella har inten ens varit vaken för den obligatoriska vällingflaskan i natt.

Ska ni tapetsera? Vad är det för rum som ska göras i ordning?
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2009-11-17 08:02:36 följande:
    Måste få fråga av ren nyfikenhet, får ni lämna på dagis utan att vara på arbete?Här har de börjat med nya regler nu så vi får inte ens åka till tandläkaren eller läkarbesök utan att hämta barnen på dagis och ta med dem
    Så är reglerna egentligen här också, men jag frågar bara personalen på mina barns avd. om det är okej och det är aldrig några problem att få ämna ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15