Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej hej, vad händer här idag då?

Vi har skruvat ihop möbler till Noras rum, var på Ikea igår, det blir sååååå fint
    Sen hann jag och Ella med en runda tomtesmyg i skogen i mörkret också, mysigt!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    söta kråkan skrev 2009-11-30 07:42:37 följande:
    Idag ska Nelly på fem års kontroll och mamma är lite nervös
    Kul med 5-års kontroll, det behöver du väl inte vara nervös för
    Här har vi inte 5 års kontroll utan vid 5,5 år
  • Busbellan
    söta kråkan skrev 2009-11-30 07:54:58 följande:
    Tack  Usch Nelly har haft lite problem med språket, och logoped fungerad inte alls för hon vägrade prata med tanten*tyvärr* Men då vi flyttade ifrån jönköping så bestämde läkaren där att hon går framåt så det är ingen fara. Nu är hon nästan helt ikapp men inte 100 % ännu. Våran nya bvc tant här i stockholm har svårt att förstå henne och även mig ( pga av min dialekt) och jag är väl mest orolig för att detta ska dras igen i idag *puuh* nu fick jag ur mig det
    Det kommer säkert gå hur bra som helst
  • Busbellan

Hej hej på er!!
    Dålig på att titta in här nu för tiden känns det som, har fullt upp på min vfu
    Är dock hemma och vabbar idag.

Idag invigde August det underbara MAT setet, bår anorak och bruna termobyxor, han har molos cartonnrånis till, men starssidan utåt. Blev sååå fint med de blåoch beiga stjärnorna som matchade jacka och byxor perfekt

• Busbellan

Tror ni det är nån mening att ägga ut lurvrånisar på T nu, eller måste jag behålla dem ända tills nästa vinter?

• Busbellan
    Buttelina skrev 2009-12-03 09:29:44 följande:
    jepp det är där njä tror knappt det är lönt nu?! inte om man vill ha ok betalt för dom
    Du har antagligen rätt
    Vill ju gärna ha ok betalt för dem, har ju två stycken helt nya som Ella vägrar använda
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-12-03 09:45:02 följande:
    Är lurvrånisarna varmare än dom vanliga? Vilka färger har du?? *söker ngt som passar med vår lila hummel overall*
    Ja, de är varmare, jag har de två med pusselfoder, den ena är hallonröd och den andra lite blålila i färgen med stark orange kant
  • Busbellan

Typiskt, det fanns ju bara för små kavatsandaler på Ellos, annars hade Ella fått ett par till nästa sommar

• Busbellan

Jag behöver råd! Ska be de som kan här på fl att fixa ett julkort på barnen, ska ha ett kort på varje barn. Ellas och Noras är redan bestämt, men vilket ska jag ta på August? Ni behöver inte tänka på hur det ser ut runt omkring, det är mest ansiktet som ska med på bilden
    August.jpg
    august1.jpg

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15