-
Ja, det ligger en hel del sommarkläder som behöver säljas, har massvis i 86-92 som måste åka i vårFlowerPowerMama skrev 2009-12-07 14:02:03 följande:Jaa, vår vill vi ha, för att kunna sälja sommarkläder! -
Nej, shorts och kjolar lär nog funka i 86-92 till Ella, större lär inte sitta uppeFlowerPowerMama skrev 2009-12-07 14:06:38 följande:Samma här, eller ja, åtminstone överdelar, här lär vi aldrig växa ur 86/92 nedtill.
-
Hej hej, kikar in.
Har legat däckad hela dagaen i sviterna av nattens magsjuka *urk*
Jag och Ella låg bredvid varandra och jag vet inte vem som mådde sämst.
Nu tror jag att jag måste tröstshoppa lite, hoppas på bra erbjudanden i kalendrarna ikväll
-
Tack, nu är vi på bättringsvägen, men blir hemma imorgon ocksåRååSa BuBBlan skrev 2009-12-08 18:32:18 följande:Men då *krama* Men stackare *kryapåerkramar* från Bubblis o mig Fina bilder på barnen dina i bildis å coola skor
-
Smilla, underbart rum Svea får!!!
-
Bara i garderoben här hemmaSmillaMilla skrev 2009-12-08 18:47:01 följande:Någon som sett dessa byxor i stl 92?busochrackartyg.com/product861/category140/su...
-
Gokväll!!
Ikväll SKA jag sitta uppe och kolla julkalendrarna, har ju somnat vid 20-21 de senaste kvällarna, det går ju inte
Men imorgon har vi sovmorgon, August och Ella lämnas inte förren 9 och Nora ska vara hemma från skolan, hon hade ju magsjuka igår så vi får i alla fall sova på morgonen
Nåt positivt med att skolbarnen är sjuka
-
Snabb hjälp nu tack!!
92/98 eller 98/104 i småfolksfleece till Ella?
Hon är 92-93 cm lång nu, och den ska passa i vår. Hur är de i storlek?
-
Bra då vet viTejja skrev 2009-12-09 21:09:34 följande:JAG VILL HA JULMUST!!!!! bara så att ni vet...
Jag är helt och hållet nöjd med min burk coila som står här
-
Nej, vad trist!!Milliz skrev 2009-12-09 21:09:59 följande:Godkväll! Vad händer här då?Jag fick hem Ellas fina lila overall idag, men den är för stor. Jag hade ju provat en annan molooverall i 92 och den satt bra men den här måste ha varit större.. Blääää, vad trist!!
Har märkt att Molooverallerna kan skilja en hel del i storlek, precis som deras övriga plagg