Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-09 21:48:26 följande:
    haha, jag som bara vill ha lurvar UTAN luva
    så småfolksfleecen blir ett test, får se om den blir använd trots luvan
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-09 22:15:22 följande:
    Jag tycker det supersött!Tror jag ska köpa nån sån film i julklapp.
    Vi köpte en sån film till Ella, hon brukade se det på barnprogrammen ibland, tror hon tittat på den EN gång
    Just nu vill hon bara se på Noras filmer, zuperzebran, superhjältarna, hitta Nemo, och diverse hästfilmer
    mamma tycker dock det är ganska bra, lättare att stå ut med de filmerna
  • Busbellan

Go kväll, vad händer här då??

Idag fick jag underbar post, röd småfolksfleece och grön moloklänning med sländluva.
    Tack Malou för klänningen!!!

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-15 22:08:54 följande:
    blir den bra i storlek tror du? Tycker som sagt att de är ganska små i storlek de där klänningarna...
    Hon har inte provat den än, men jag har jämfört med nån annan av hennes klänningar. Den är ju inte jättelång på längden, men det gör mig absolut ingenting och ärmlängden kommer absolut funka ett bra tag till henne skulle jag tro
  • Busbellan

Hej hej på er tjejer!!

Känns som jag aldrig tittar in här längre, men jag försöker hålla nere shoppingen lite så då är det bäst att hålla sig härifrån och slippa alla tips

• Busbellan
    Milliz skrev 2009-12-17 21:24:11 följande:
    Hej! Jag försöker också hålla nere shoppingen men det går inte så jättebra måste jag erkänna Men jag skulle nyss beställa några Lundmyr sockar från babyshop men jag stängde ner sidan istället, hihi så nu sitter jag på fingrarna för att inte öppna den igen
    ja, det gäller att sitta på händerna
    Känner mig ganska nöjd faktiskt, har bara köpt 3 plagg från kalendrarna i år
  • Busbellan

Jag behöver ett par röda strumbyxor som passar ihop med katvigs röd/vita velourklänning, nån som vet några som funkar ihop färgmässigt?

• Busbellan
    Theina skrev 2009-12-17 21:55:21 följande:
    Nu hittade jag en på nätet och enligt den kurvan ska hon vara 82 cm i april..
    Då skulle jag ta en i 86, Ella hade storlek 92 i våras när hon var 88-90 cm lång
  • Busbellan
    Busbellan skrev 2009-12-17 21:59:52 följande:
    Då skulle jag ta en i 86, Ella hade storlek 92 i våras när hon var 88-90 cm lång
    Glömde tillägga att hon fortfarande kan ha sin i 92 nu och hon är 93 cm lång
  • Busbellan
    Theina skrev 2009-12-17 22:00:29 följande:
    Storlek 92 finns ju både på baby och junior.. är det ngn skillnad på dom förutom priset?
    Junior är större
    Även om det står samma storlek i
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15