Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

melizza skrev 2009-12-09 21:12:31 följande:
    dem har varit små dem tidigare modellerna så dessa är nog med det så ta hellre 98/104....dem är rätt korta i livet så det gör ju inte så mycket om du behöver vika upp ärmarna om den skulle vara lite stor
    lillronya skrev 2009-12-09 21:11:53 följande:
    98/104
    Tack beställd
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Åh, idag kom fina pippitunikan från mysgrodan, nu kan jag sälja babyklänningen som var på gränsen i ärmarna

och en röd småfolksfleece beställd, nästan så jag kan gå och lägga mig tidigt ändå. Men Ella behövde verkligen en röd fleece, hon har ju bara rosa och lila molofleecar sen innan, man måste ju ha färger så man kan matcha alla kläder

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-09 21:13:36 följande:
    Å vad jag blir avis!
    Det får bli julklapp till Ella, känns lite mer tillåtet att shoppa då
    (även om jag brukar undvika kläder i present)
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-09 21:20:49 följande:
    Jag ger alltid kläder i present för att barnen vill ha det. Men de får annat också såklart. De stora tjejerna får hummel i år. Hoppas nu att jag hinner få fatt i en airbrushtröja till Nikita med.
    Ja, Nora får kläder i present för hon tycker det är kul. Ela tycker nog egentligen bara det är roligt om det är nån gulig häst eller katt på plagget
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 21:22:56 följande:
    Busbellan--- Vad har du för ordernummer? Tror vi la våra exakt samtidigt
    Ska kolla, vänta lite
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 21:22:56 följande:
    Busbellan--- Vad har du för ordernummer? Tror vi la våra exakt samtidigt
    hmm, deras ordernummer är ju hur långt som helst, men sista siffrorna är 8227 och jag har redan fått orderbekräftelsen
    Hoppas du får din också om vi nu beställde samma storlek
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 21:27:33 följande:
    Ja fasiken va låååångt det va såg det nu..Min fanns åxå så då får vi varsin *underbart*  Jag hade 250.- tillgodo där så jackan blev himlans billig och har spanat på den läääänge, lika bra att slå till
    Åh lyllo dig!! Billigt för en så fiiiiiiiin jacka
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 21:33:37 följande:
    Busbellan--- Ja yberbillig blev den Har egentligen inte råd alls, men det fick ryka från ett sparkonto Får ge den i Julklapp eller nåt så känns det mer oki
    Samma som här
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 21:36:34 följande:
    Fiiiinaste julklapparna dom får våra småttisar   Jag måste nog sälja bort nån Molo fleece till våren, börjar bli knökfullt på Bubblis krokar i hallen
    Japp, här åker antagligen den ljuslila lurven till våren, men vi har säkerligen inte så många som dig
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 21:42:17 följande:
    Jag tror vår ljusråååsa ska få åka, den har ju ingen luva *gillar luva* Kanske hallon från hösten åxå?  
    haha, jag som bara vill ha lurvar UTAN luva
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15