Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-15 22:48:48 följande:
    Maia fick sin första tand vid 11 månader och sen kom alla på en gång liksom, var jättejobbigt! Den sommaren var hemsk...Systersonen är 7 månader och har fått sina två första tänder nu, otroligt vad det kan vara olika
    Ja, jag tror att jag också fick mina när jag var kring 1 år. Och alla samtidigt! Blir väl så för Milla också säkert.. När de väl kommer Det kan verkligen variera, men typ ALLA vi känner i Millas ålder har minst 8 tänder, haha!
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-15 22:50:41 följande:
    första kom när hon var 3 månader och nu kommer nummer 3 och alla har varit tuffa mycket oro på nätterna, mycket bajsande
    Stackars liten! Ja jag hoppas det börjar komma tänder snart, blir ju jobbigare för henne ju längre det dröjer. Tandköttet hinner ju bli så hårt. Sen så vill man ju gärna ha något att skylla på när de tjorvas om nättera *Det är säkert tänderna*
  • solouniko

Hejhej! Fråga till experterna! Har en köpare på T som inte var nöjd med katvig byxa+jacka i velour, hon säger att muddarna och resåren "gett med sig" men muddarna på byxora är ju då? Byxorna är använda 2 ggr och var så från början? Hursom, om hon får göra ett återköp, betalar ni tillbaks portot då också eller? Både tur och retur? Har aldrig varit med om detta förr så jag behöver råd

• solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-12-16 18:09:49 följande:
    Det där återköpet hade jag INTE stått för! Du får förklara för henne att muddarna på de äldre katvigarna (för vi snackar lila/röd eller hur?) absolut inte är likadana som på de nya! De är ju mycket lösare och vidare. och tror hon inte på dig så kan du ju be henne fråga en katvigpterförsäljare då Om hon vill skicka tillbaks dom så får hon då stå för portot fram och tillbaka tycker jag...det är INTE ditt fel för att hon inte vet hur gamla Katvigar ser ut i modellen
    Ja precis, det gäller den här annonsen www.tradera.com/Finaste-veloursetet-fran-Katvig-stl-62-68-auktion_103718819
    Både jackan och byxan är tvättade två ggr liksom så jag tycker det känns lite tokigt faktiskt.. De ÄR i jättefint skick dt vet jag ju..
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 18:26:58 följande:
    Och tjaffsar hon för det priset
    Ja eller hur
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-12-16 20:31:26 följande:
    tackar, systerdottern bille ha en jeansklänning i julklapp
    Grattis! SHIT vad billigt! Hade du inte hunnit hade jag nog knipit den åt kusinen
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-16 20:38:22 följande:
    oj haha hittade nyss en säljare på t som har nästan 12000 auktioner ute galet
    hoho KUL packande Jobbigt om dom går ut samtidigt.. Men bra med penki kanske
  • solouniko
    Pimm skrev 2009-12-16 22:12:38 följande:
    Vi har också fått mycket, tror det är ca 7 cm, häftigt för man upplever det alltför sällan i Skåne! och jag älskar sådant här väder, borde bo i Norrland
    Flytta hit vettja! Dock har vi -20 idag, INTE kul! Men snön är ju fin
  • solouniko
    Bybo1 skrev 2009-12-16 22:28:53 följande:
    Vi har -30 idag  så jag har hållt mig inne hela dagen..God kväll i tråden!
    Åh herregud! Vi har jju hund så vi måste ut. Sambon har jobbat eftermiddag så Milla måste packas ner i vagnen. INTE kul Inte för att hunden heller är så nöjd, men han måste ju göra sina behov iallafall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15