Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-28 21:56:18 följande:
    jag la ut 5 st försökskanin auktioner
    Men du hade ju fel storlek på kläderna ju
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-12-28 22:12:11 följande:
    inte så många som lägger ut på t nu för att de tror att t går dåligt... så jag är försökskanin hade jag synd pufflinnet borde väl funka
    Ja, om jag inte redan hade ett sånt i samma storlek
    Även starslinner har jag till August i samma storlek, det gillar jag också
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 19:52:19 följande:
    Ingen aning men snygg var den Jag tror på vinter just pga varmfodrad iofs..Tänkte be dig inboxa shoppen som surade gällande ångrad order..Jag ska nämligen ångra mig på ett ställe
    hmm, då ska jag nog försöka norpa den till Nora då
    Inboxar dig
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 20:01:29 följande:
    Tack Inte samma shop som jag krånglar till det för då..Stackars alla webshoppar som drabbas av shopoholics med långsamt samvete
    Ja, man är ju lite snabb på köpknappen ibland
  • Busbellan
    precious76 skrev 2009-12-29 20:11:44 följande:
    Hej tjejer!Får jag plats här? Är nyfrälst när det gäller danska barnkläder.Har fyra pojkar i åldrarna 11, 7, 5 år & lillkillen på snart 3 månader. Dom stora är väl lite svåra att få på dessa underbara kläder. Iofs springer 7-åringen omkring i kalsonger & sin nya lurvtröja & tycker den är mysig. Fick hem ett stort paket idag med kläder fårn MOLO, Katvig, Småfolk & Ida.T. Har provat & provat & provat. Dom är SÅ fina!
    Välkommen hit (på egen risk)
    man blir lätt fattig av att hänga här
  • Busbellan

Nej, jag ska INTE köpa den där MAT jackan jag länkade till innan. kom ju på att jag har en vinterjacka på väg från minpluddevutt i samma storlek och jag ska ju inte shoppa mer

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 20:24:48 följande:
    Fast det är ju två helt olika jackor tycker jag...Miniature-jackan tål betydligt tuffare väder och lek än Hummeljackan.
    Men om den nu var stor i storlek så ska jag absolut inte ha den. Nora har ju bara 128 i sin vinterjacka nu så det tar ju flera år innan hon kan ha 140 i den då
  • Busbellan

Ni vet de där långa klänningarna från Molo, eller om det nu är nattlinne det är.
    Vad skriver man i beskrivningen på tradera? Nattlinne eller klänning eller både ock?

• Busbellan

Butte såg att du hade ett plastisockplagg ute, jag har leggingsen i samma tyg och samma storlek och de ska ut på T.
    Kanske skulle göra det nu så kanske det gynnar oss båda

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15