Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Damien och Adrian skrev 2009-12-31 15:55:25 följande:
    principen borde väl vara samma ungefär som tennisbollar? till dunjackor har vi 3-4 tennisbollar med i tumlaren, man kan ju testa det först.
    ja, till dunjackor använder vi också tennisbollar
    Men dessa bollarna med piggar känns ju som de borde kunna fluffa upp lurvet ännu bättre
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2009-12-31 16:11:33 följande:
    Uff, nu har även Meja för mycket kläder, jag kan inte bestämma mej för vad hon ska ha på sej ikväll...Vad tycker ni?Molos lila stars body med rosa kantband, jeansklänning och rosa strumpbyxor,Rosa Kik kid omlottklänning med rosa blommiga leggings ellerVinröd klänning från Kappahl som hon hade på jul, bild finns i BT nånstans.
    Jag röstar på kik kid klänningen
  • Busbellan

God morgon på er!!
    Trodde nog att jag skulle få lite sovmorgon idag eftersom barnen inte somnade förren 1-1.30, men inte det
    August vaknade innan 21. Ja ja, han lär ju vara trött ikväll

• Busbellan
    jojoa75 skrev 2010-01-01 09:26:09 följande:
    Gott nytt år alla pölsekäringar! Jobbat inatt, ja nån ska ju göra det... Håll ögonen öppna den 17 januari, då verkar det som att filmen om mitt jobb kommer på SVT många kramar o massa löv
    hmm, var jobbar du? Det måste jag ju se ju
  • Busbellan
    jojoa75 skrev 2010-01-01 09:53:20 följande:
    neonatal intenivvårdsavdelning
    Ja, just det, det hade jag nog i bakhuvudet nånstans
    Det måste jag titta på!!
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-01-01 13:46:43 följande:
    usch tänk vad hemskt!!! men att dom inte lägger ut en bild på flickan så alla i malmö kan hålla ögonen öppna!!
    Nej, det fattar inte jag heller, vad har de att förlora på det liksom
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-01-01 14:59:27 följande:
    klart man skickar till de goa pölsekärringarna man har numret till hade ni ett bra nyår?? hade som jag skrev, sååå lugnt o skönt,.!! precis som jag ville för en gångs skull!!
    Ja, tack så mycket för messet!!
  • Busbellan
    Plummy skrev 2010-01-01 18:29:44 följande:
    Usch så hesmkt! Beklagar!Ett par vänner till oss från samma föräldragrupp förlorade sin 2 åriga dotter dagen före julafton *ledsen* Hon blev påkörd ute på gården
    Usch vad hemskt!! Påminner mig om sommaren vi låg på Biva, då kom de in med det lilla barnet som blev överkörd av en traktor tror jag det var, från Falkenberg eller Varberg eller nåt sånt.
    Då inser man vilken tur man har!
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-01-01 18:54:49 följande:
    ja fyyy jag tänker ibland på mamman som släppte ut sin 2½ åring på deras gård själv (bodde öde och trodde det var riskfritt) så hade flickan ramlat i en vattenpöl, slagit i huvudet och drunknat i den lilla pölen så ledsen man blir! man frågar sig HUR det kan hända! jag har alltid full koll på var barnen är när jag kör bil
    Samma här, det är min värsta skräck att backa på ett barn
    Är det ungar ute vill jag alltid ha en vuxen utanför bilen som får hålla koll på barnen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15