Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Åh, kommer Pedro nu??? Spännande

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    söta kråkan skrev 2009-12-30 10:31:35 följande:
    Hej gumman!! Jodå vi mår toppen. Veckan i sälen var underbar. Och imorgon bär det av till jönköping *woohoo* Hur är det med er haft en bra jul ?
    Hallå där, får man bli insläppt på din sida
  • Busbellan

Hjälp, mätte precis Ella, trodde ju hon var 92-93 cm lång nånting. Men hea 94 cm har hon hunnit bli. Var tvungen att mäta flera gånger
    Hennes storasyskon var 87-88 cm vid 2,5 år så det är lite skillnad på syskonen

• Busbellan
    Love Isac skrev 2009-12-30 11:55:10 följande:
    Någon som har koll på hur MAT-annorak vinter är i storlek??
    August är 112 cm lång och har 116 i sin anorak, den sitter ganska perfekt nu tycker jag
  • Busbellan

Hej hej på er!!
    Idag fick jag Hummel termobyxor och jacka från MPV, trots att jag valt förskottbetalning och inte betalade in förren idag på fm
    Ja, ja hur som helst så är det nog lite snurrigt överallt nu i jultider. Beställde ju först både jacka och byxor i 134. Mailade sen och ändrade mig till 140 på båda.
    Idag kom det hem en jacka i 140 och byxor i 134, inte riktigt vad jag hade tänkte mig
    Hoppas nu det går att lösa bara, ser ut som det fortfarande finns 140 byxor kvar i shoppen i alla fall  

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-30 18:57:08 följande:
    Hörrni sötisar..Jag vet inte vad vi ska göra här.. Kanske nån av alla er kloka vet Vi har inget vatten i huset sen i natt, verkar som något fryst nånstans.. Har satt värmefläkt i krypgrunden där inkommande vatten är men det hjälper inte. Får varken varmt eller kallt vatten och vi har vv beredare.. Nån som har tips? Kan det vara beredaren som pajjat? Eller är det rören med inkommande?*vet inget om rör*
    Kan tyvärr inte hjälpa dig alls
    Hoppas att inget fryst sönder bara!
    Vi råkade ut för samma sak sist det var såhär riktigt kallt ute och nån viss 10-åring här hemma glömt stänga garaget, men för oss hjälpte värmefläkten ganska fort
  • Busbellan

Ser att ni pratar ytterkläder. Funderar på vad Ella ska ha i vår. Katvig overallen är nog för liten så hon måste ha något nytt regntätt
    Pop denna gången kanske. ån som vet upp till vilken storlek deras overaller finns? Har allra helst overall, men annars får vi väl ta jacka och byxor

• Busbellan

Ronya du har väl koll på pop overallerna? Hur är de i storlek?

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-30 23:51:57 följande:
    De är stora. Vi har en i 86 och en i 92. E kan fortfarande ha 86an men den kommer inte funka i vår. Han är 90 cm. Börjar bli tajt i grenen.Funderar på att köpa en i 98 till Anjelin.
    Då borde i alla fall 98 räcka ett tag till Ella
    Mätte henne idag och hon är 94 cm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15