Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Undra om man ska kosta på sig en overall till fullpris eller om man ska åka till Kosta outlet och hoppas att det finns där

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

hehe, 8 lurvar i samma storlek
    och jag som tycker Ellas 4 stycken är för många så nån måste väck. Frågan är bara vilken

• Busbellan
    Buttelina skrev 2009-12-31 08:58:19 följande:
    gott nytt vilka har han??
    Hon Har ljuslila och rosa från i våras, mörklila från i höst och sen den senaste cerisa. Lutar åt att den ljuslila får åka. Velade mellan den och den rosa, men den rosa är så fin ihop med lurvbyxorna
    Sen är inte den rosa tvättad än heller så det gör den ju lite finare än så länge
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-31 09:08:38 följande:
    Svårt det där, men det låter som ett bra val.Jag skulle vilja rensa ut 2 av sonens, mne bara kan inte välja vilka......
    Nej, det är ju valet vilka som får åka som är värst
    Frågan är om August behöver ha 3 stycken, men där kan jag verkligen inte välja vilken han inte ska ha så han får behålla alla.

Nån som har den koboltblå lurven? Tror att Nora skulle älska den nämligen. Är den lika fin live som på bild?
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-31 09:16:41 följande:
    Jag har den kobolt, den är überfin!!! Ja, jag har också stora rensnings problem bland lurvarna.....
    Undra när de kommer börja rea de nyaste lurvarna, nån som har en gissning?
    Fast jag kanske inte vågar vänta. Nora behöver nog 140 nu och de finns väl inte i jättemånga shoppar
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-31 09:23:22 följande:
    Jag skulle gissa på tidigast maj typ. Var det inte så i våras?
    Aha, nej då kan jag inte vänta
  • Busbellan

Nån som har både vårens lila velourbyxor från Katvig och de lila som finns på Lindex nu? Är de lika varandra i färgen?
    Funderar på om de lila från Lindex kan gå ihop med den lila/vit randig tröjan från Katvig. Ellas lila katvigbyxor är för små {#lang_emotions_cry}

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-31 10:08:17 följande:
    Hej i tråden!Har drömt om butte och skaloveraller inatt.
    hihi, har du bestämt dig för nåt då?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-31 10:14:29 följande:
    Ja vi ska den rosa skaloverallen.Egentligen så var det nog mest lurvfunderingar och det ena butte kom med var: köööp! Om vi köper overallen behöver A en ny lurv. Vill gärna att lurvarna matchar jackor och overaller eftersom vi använder de ihop.Hon har ceris vantfleece med gul kant, lila lurv med röd kant och rosa småfolklurv med lila kant. Ingen som är klockren till ceris skaloverall och ceris softshell....Får väl sälja de andra och köpa nån som passar bättre. Förslag?
    Bra val!! Den rosa ser jättefin ut, den funderar jag på till Ella
    hmm, vi behöver ju med en matchande lurv då, för det ska användas under. Men den ljusrosa borde funka va?
    Men du, den turkosa med cerise kant skulle vara fin till!
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-12-31 10:19:15 följande:
    ska kolla lila/vit randig tröja med lindex velour..
    Gör det!
    lillronya skrev 2009-12-31 10:19:27 följande:
    Å ja! Den är inte helt ny väl? Har så dålig koll på lurvarna... Ja OM det är samma ceris. *petig*Den funkar till molojackan.
    Den rosa är från i våras
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15