Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

molnen skrev 2009-12-29 20:53:00 följande:
    Busbellan- Fin småfolklurv i bildtråden. Hur år den i st och var finns den att köpa? har inte sett den förr ... är det höstens???
    Ja, den är från hösten och den är alldeles underbar
    Tycker den är åt det lilla hållet. Ella är ca 93 cm lång och lurven är i strl. 98/104. Liiite stor nu, men inte så mycket
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Busbellan skrev 2009-12-29 20:54:56 följande:
    Ja, den är från hösten och den är alldeles underbar Tycker den är åt det lilla hållet. Ella är ca 93 cm lång och lurven är i strl. 98/104. Liiite stor nu, men inte så mycket
    Ja, just det var den finns också. Jag köpte min på bus & rackartyg, men den finns nog i många shoppar som säljer småfolk
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-12-29 20:51:29 följande:
    ja släng ut dom perfekt ju
    Får bli morgondagens projekt tror jag, vet inte om jag orkar nu
  • Busbellan

Nej, jag ska nog tradera lite i alla fall, måste ta tag i det
    Men vad sätter man för köp nu på molos långärmade babyklänningar?

• Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 21:06:39 följande:
    2-3:-
    Ni tycker det va
  • Busbellan

Man hinner inte mer än lägga ut på tradera så har nån förstört ett köp nu
    Fast utropspriset var ganska högt det också så jag kanske inte ska klaga

• Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:53:23 följande:
    Visst är det trist, man hoppas ju ändå på köp nu. Värsta är de gånger jag sålt på köp nu och sen har folk fått för sig att vänta tills BB eller lön. Så numera har jag lagt till en text om att köp nu innebär omedelbar betalning
    Ja, det borde man lägga till egentligen
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 21:58:10 följande:
    Ja det är skittrist när man laggt ut för 1 kr och så sitter nåt pucko och tar bort alla köp nu! I slutändan är det aldrig denna personen som vinner auktionen. så jädrans irriterande!
    Jag har slutat lägga ut för 1 kr när jag hatköp nu, då är det aldri nån som tar det på köp nu
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 22:19:17 följande:
    på tal om begär efter regnbåge så shoppade jag på ziggys.biz häromdagen, bara en massa regnbågar www.ziggys.biz/popup_image.php?pID=2260&image... - till Maiawww.ziggys.biz/popup_image.php?pID=1747&image... - till lillebror+ matchande vantar till lillebror och en Molo regnbågsklänning (sommarmodellen) till Maia också på rean, tog den sista så kan inte länkaSen idag har det blivit en beställning från Minirodini och lite smått på tradera, så jag är nog färdigshoppad för ett tag framåt
    Åh vad fina, vill med ha!!
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-29 22:40:17 följande:
    köp då jackan skulle ju bli superfin på Ella Jag tog 104 till Maia, vet inte hur de är i storleken alls men just stickat har ju en förmåga av att krympa lite i första tvätten.
    Du kan väl återkomma när du fått den och provat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15