Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-21 22:04:27 följande:
    Förstår att du är trött på granen! Ja jättekul!De ska ju åka till Gothia-cup nu efter jul och nyår. Alicia längtar. Å var han där igår?! Då var där väl en massa folk extra antar jag.
    Nej, där var ganska lugnt, tror inte de gått ut med att han skulle vara där. Satt bara en lapp när vi gick in.
    Visst det blev lite trängsel i kön fram till skivsigneringen, men Nora kommer bli glad för den skivan i alla fall
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Hej i tråden!!
    Hoppas alla haft en underbar julafton
    Här har vi födelsedagsfirande idag, kan inte fatta att Nora redan är 10 år

• Busbellan
    Tasha78 skrev 2009-12-25 18:46:40 följande:
    så irriterande idioterna har snott julbelysningen ute stor snögubbe och ren med vagn och jultomte
    Men gahhh, var irriterande
  • Busbellan

När tror ni det är läge att lägga ut på tradera igen? Är det lagom att vänta tills slutet av januari?
    Skulle behöva rensa NU

• Busbellan
    LJ2 skrev 2009-12-26 18:43:19 följande:
    jag kommer nog lägga ut i mitten igen, med avslut lagom till bb o lön =) har MASSOR o rensa !! massor som ska ut!!!men nu kommer jag ha tid o ork igen, nu e min övertid slut!! o nu kan jag hämta mina barn själv på dagis! o äta ihop med dom sååå skönt!!
    Åh vad skönt för er!!!
    Jag kommer med få en lugn period när nästa termin börjar i skolan v.3
    Vi är i skolan bara 3 dagar i veckan då och 2-4 timmar varje dag.

Ja, jag ska rensa massor, tyvärr åker nog även babyklänningarna nu {#lang_emotions_cry}
  • Busbellan
    Tasha78 skrev 2009-12-26 18:51:56 följande:
    låter bra det sista alltså
    Ja, där finns några nästan oanvända faktiskt
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-26 21:37:49 följande:
    På skattkammaren ville jag ha en lila overall i 110 men velade lite för länge. Men det gör inte så mycket...
    Jag hade velat ha en lila i 104, men det fanns ingen
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-26 22:15:30 följande:
    Jag velar fortfarande om jag ska köpa 104 eller 110 till nästa vinter. A växer ju sakta och är 92 cm nu...
    Då är hon ju ungefär lika lång som Ella. Det brukar ju gå ca 1 år mellan storlekarna 98-104 så jag räknar med att 104 räcker till Ella nästa år
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-12-26 22:25:04 följande:
    Har Ella 98 i år då?110 känns jättestort! Men har ju blivit rådd att köpa 110...Känner mej mer sugen på 104 egentligen.
    Ja, Ella hr 98 i år, det är i den regnbågsoverallen hon har i BT och den sitter ganska bra nu, absolut inte liten i alla fall, så 104 borde räcka nästa år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15