Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Plummy skrev 2010-01-01 19:02:58 följande:
    Nä.. nu måste jag tänka på annat en stund.. Var är det rea nu?
    jag tycker ju att nån bara måste ha denna jackan, finns ju en kvar i 116 ser det ut som. Nån i denna tråden borde väl ha ett barn att sätta den på
    www.minpluddevutt.se/&cat_id=55
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2010-01-01 19:13:25 följande:
    Jag vill ha Småfolksrea Brukar inte Ajabaja sätta ner Småfolk? De har ju sänkt allt annat.
    Ja, det vil jag med, gärna 50 %
  • Busbellan
    Theina skrev 2010-01-01 20:32:10 följande:
    Har ngn här facebook föresten??
    Japp, och det finns en grupp för oss galna pölsekärringar också
  • Busbellan

God morgon på er!!
    Sitter och funderar på om jag ska beställa en overall från pilutta
    Men är fortfarande lite osäker ang. storleken. Visst borde det räcka med 104 till Ella nästa vinter? Följer hon sin kurva så kommer hon vara ca 104 cm lång i januari nästa år.

• Busbellan
    FlowerPowerMama skrev 2010-01-02 09:49:33 följande:
    V har ju 104 i sin nu och hon är runt 98-99 cm lång. Overallen är stor på henne men inte för stor, hon kommer garanterat kunna ha den om 5 cm också!
    Buttelina skrev 2010-01-02 09:49:30 följande:
    isabel är 102 och hon kan ha 104
    Vad bra
    Då borde en 104 räcka alltså
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2010-01-02 10:31:15 följande:
    Jag behöver hjälp, försöker hitta en lurvbyxa som matchara med en gammal lurvjacka. Är lite för snål för att köpa ny överdel när vi har flera redan..Någon som har hemma och kan kolla om det fungerar med turkosa jackan med lila klor och lila byxan med gröna revärer???Den översta och denna byxa alltså
    Har båda jackorna och jämförde och jag tycker absolut de funkar ihop
    Inte samma grön på kanterna, men den turkosa färgen och den lila färgen var jättefin ihop
  • Busbellan
    Damien och Adrian skrev 2010-01-02 10:47:05 följande:
    Tjejer!!!!! Hittade massa härligt på rea i en ny shop jag inte sett förut! *shoppingsuget något stillat* Småfolk och IdaT bl a!!!Till Adrian:www.dotkind.at/baby/babybodies-und-strampler/...www.dotkind.at/baby/babybodies-und-strampler/...Till Damien:www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/sma...www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/reg...www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/gum...www.dotkind.at/buben/outdoorbubenkleidung/reg...och den här, vår andra Gaiaogko är välanvänd men rosa:www.dotkind.at/accessoires/nuetzliches/splash...och lite IdaT strumps. den randiga Småfolk är ju super!!! Någon som vet om jackan är skitstor el om D kan ha den i närmaste framtid? Vågade inte satsa på mindre....
    Åh, roligt med nya shoppar!! Hur mycket gick frakten på?
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-01-02 18:27:27 följande:
    Här var det tomt, men jag slänger in en fråga ändå Någon som haft den här jackan eller den rosa och kan berätta hur de är i storlek? Det står ju något rymlig, men ni brukar alltid veta bäst www.ecoloco.se/index.php?page=shop.product_de...
    Ingen aning tyvärr, har bara haft overallen
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-01-02 18:43:16 följande:
    Samma här. Bara overallen - som tyvärr kommer vara för liten till våren
    Det kommer den här med
    eller, ärmlängden hade nog räckt ett par år till Men den är för liten i benen och grenen
  • Busbellan

Hallå!!
    Nån vaken än som vill göra mig sällskap.
    Sitter här och väntar på att August ska behaga somna så jag kan gå och lägga mig.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15