Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-12-02 17:43:06 följande:
    jag har lagt den här.. struntar i vilket.. kunde han ha nån jäkla bikinibrud på sin dator *ett tag* o på sin telefon, så kan jag ha min hunk på min dator
    Haha- näää jag kan inte med Inte när maken har mig på sin mobil,dator och visakortet{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-02 17:50:39 följande:
    images.eonline.com/eol_images/Articles/200704... sweetandlight.typepad.com/.a/6a00e554d6dd838833011571071033970c-800wi media.photobucket.com/image/wentworth%20mille... www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/went... smultron.. akta så datorn inte får fuktskador nu!! *det ryktas om att han dejtar en manlig kollega ??? hmm... *
    Alltså utan fultatueringen så är han ju lite av en våt dröm
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-02 17:52:46 följande:
    Är tatueringarna bara fejk???
    Ja den där helkroppstatueringen är ju en del av serien du har kanske inte sett den?
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-02 17:56:30 följande:
    Jaha! Nä jag har inte sett den men tycker han är snyggast MED tatueringen.
    Nääe*håller inte med* Jag gillar tatueringar men det får ju gärna va lite variation Jag gillar honom bättre utan när man ser snyggvekroppen. Jag gillar slimmat
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-02 18:58:19 följande:
    Här pratar vi annat än danska barnkläder idag ser jag Om vi ändå är ot... Var hos BM idag, går in i v 40 i morgon. Bebisens huvud ligger långt ifrån nergrävt, dvs inte fixerat och magen ligegr långt över "normalkurvan" så nu har jag fått en extra läkartid på måndag med extra-ul för tillväxt och fostervatten. Hon sa också om vattnet går som en fors så ska jag lägga mig ner på golvet, finns risk annars att navelsträngen kläms då huvudet ligger så långt upp... Hade varit en syn på stan
    Såklart- småkåta småbarnsmammor finns det gott om och enkla att spåra när man går ut. När jag jobbade som bartender behövde jag inte ens se dem för de hördes lång väg

Ja en rolig syn, nästan så att det skulle skrivas om i tidningen{#lang_emotions_dreamer} Hoppas dock att du slipper

På tal om tidningen..min mamma har precis förbjudit mig att sno en gran i skogen just därför att då skulle jag hamna i tidningen om jag åkte fast (och nej, jag ska inte sno en gran utan var ironisk men det fattade inte mammsen)
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-02 19:30:40 följande:
    du har koll på om annacill hade fraktfritt än? behöver man skriva nåt för att få det?
    Tror tyvärr bara att det gällde november ut..
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-12-02 19:34:18 följande:
    Hej tråden!!! Händer här då? Lite ot....Själv letar jag kavat sandaler som en tok. Någon som vet var jag kan hitta innermått på kavats sandaler. Har för mig att jag sett det på Kavats hemsida, men hittar inte nu. Sitter ju alltid en liten lapp på när man köper dem, men de har jag ju kastat.
    Det står när man väljer storlek under respektive sandal:
    kavat.ebutik.se/
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-02 21:48:07 följande:
    o du har varit tyst i tråden ett tag?? tog du ut din frustration över prisonbreak på maken eller?
    japp- vi har kollat på ett avsnitt av PB,sen Bonde söker fru och nyss badat badkar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15