Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

karmasus skrev 2009-12-03 09:53:03 följande:
    Någon som är sugen på att shoppa vårsandaler billigt? Ellos har 50% på outlet. De har bla en del Kavat på rea så de blir vääälidgt billiga rabattkod: 206050
    Supertack för tipset

Köpte en julklapp till gudsonen:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=217314&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 11:23:34 följande:
    30 procent o ingen kod
    ..och fraktfritt trillade själv dit igår
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-12-03 11:27:25 följande:
    fraktfritt avgjorde det hela för mig med...hade det inte varit fraktfritt så hade jag nog skippat det.....tror jag 
    Samma här Fraktfritt är ett måste på 30% annars äts ju rabatten upp
  • Smultronhjärta

God kväll!

Hemma efter supergott fika hos Stormis och lek med min ena sjövilda unge och andra lilla gaphals Tack för idag Anna

Har precis spanat in Molos hemsida och visst kan man skymta akvariefiskar där{#lang_emotions_dreamer}
    Sen surar jag lite också eftersom det står att fiina prästkrageskorna bara går upp till stl 35- jag var ju suuugen på dom

• Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-03 19:31:31 följande:
    Smultron ,jag tänkte på dig precis när pytte efter att jag sagt att det var dags för vitaminer hämtade en stol och klättrade upp och satte sig på köksbänken. Hen sitter nämligen alltid på köksbänken när det är dags för dagens dos av fiskolja.
    Hihi..tänk det gör Max också Måste va nått särskilt med köksbänkar{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2009-12-03 19:34:09 följande:
    Åh nej! Det missade jag! Bara till storlek 35 F-n jag får ta och TRYCKA ner fötterna.
    Ja jag får nog offra tårna isf
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-12-03 19:40:44 följande:
    är så nöjd med dagens ot kavat shopping. sandalproblemet är löst för ett tag framöver
    Jag är också jäkligt nöjd med min Ellosshopping Framförallt Brio gunghästen!
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-12-03 19:52:47 följande:
    ja den var ett fynd. synd att jag missade den, men klarar mig ändå . Vad köpte du mer?
    Små Kavat och Adidas till Lova, Nike och Puma ballerinaskor till mig, en Adidasväska till brorsdottern, Kavatsandaler till Stormis och så Briohästen
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2009-12-03 19:55:44 följande:
    Mitt konto är himlans nöjd idag. Har inte handlat något alls i dag. Ni har verkligen gjort superfynd idag! Undrar hur mycket ellos sålt för idag. Däremot kom leveransen från Annacill idag. Hajtröja och fjärilstunika. Barnen blev supernöjda och vill ha dem på skola/dagis imorgon = bra betyg.
    Ellos har nog tömt stora delar av lagret som önskat..Sen om de har gjort någon vidare vinst vete katten
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-12-03 20:03:25 följande:
    vad blev det för kavat till stormis? kanske var du som tog 22:orna framför näsan på mig i de vita med guld på fin shopping annars. tittade knappt på ngt till mig själv, blev bara eld och lågor över kavatsandalerna
    Nope- tog 23:or till henne!
    Jag uppdaterade min order 3 ggr innan jag hade tittat färdigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15