Inlägg från: stina84 |Visa alla inlägg
  • stina84

BF Juni 2010!

Roliga länkar du hade att erbjuda mejola Jag hade faktiskt inte sett dem innan

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    Kamikazee skrev 2009-10-25 20:34:23 följande:
    För att förra gången jag gjorde ett UL visade det sig att vår lilla plutt hade grava fosterskador. Jag vet inte om jag klarar av ett sådant besked igen.
    Men usch vad tråkigt.. Var du långt gången då? Det kommer säkert gå bra ska du se! Håller tummarna
  • stina84
    Lina o Ante skrev 2009-10-25 20:34:39 följande:
    Jag var i Torsdags och gjorde VUL det var helt fantastiskt att se bäbisen, Hjärtat slog så hårt att det var inte svårt att se det... Jag har nu gått in i vecka 10 (9+1)...
    Vad roligt! Jag vill oxå! Jag gjorde ju ett för 2 veckor sedan, jag såg INGENTING... Men läkaren såg och det är ju det viktigaste
  • stina84

mejola: Ja det blir lätt så. Jär är ofta inne på www.gravid.se och kikar Alla sådana sidor är ju roliga

• stina84
    Kamikazee skrev 2009-10-25 20:42:35 följande:
    Inskrivning + UL var i v 10, sedan fick jag vänta i 1,5 vecka för att göra ett bekräftande UL. Och det visade att bebisen saknade både skallben och en stor del av hjärnan. Inget att göra åt och jag skrapades dagen efter. Men det är svårt att våga glädjas denna gång. Kommer antagligen inte kunna pusta ut förrän jag har en pigg och frisk bebis i min famn.
    Usch vad tråkigt! Men det kommer ju med all störtsta sannolikhet inte bli så denna gången. Men förstår din oro. Det hade ju vem som helst kännt efter en sådant besked....
  • stina84
    Mor Ko skrev 2009-10-25 20:53:24 följande:
    Hejhej :) Tack för inbjudan :) Är nu i v4+6 enligt FL. BF 27 juni :) Har försökt i 1 år och äntligen!! :) Har en pojke på 4 år, så det ska bli kul att han ska bli storebror :) VUL 13 nov! Ps, grattis till er alla!
    Grattis och välkommen hit
  • stina84
    Mollystar skrev 2009-10-26 08:00:07 följande:
    Förlåt att jag inte har svarat dig jag såg inte att du hade svarat. :) Ni skriver ju så fort så man hänger inte med. Ja vi har försökt länge , önskar ju nu att vi hade begärt hjälp tidigare istället för att föröka så många år som vi sjorde men jag hoppas nu då att detta ska funka denna gång :)
    Det är ingen fara. Som du säger så skrivs det mycket i tråden och det är lätt att missa

Usch vad jag tycker synd om alla er som mår illa... Det måste vara jätte jobbigt! Hoppas det ger med sig snart för er!
    Här mår man faktiskt riktigt bra idag! Äntligen har halsen slutat göra ont och jag känner mig faktiskt frisk nu! Shit att det skulle ta 1½ vecka innan man blev bra.. jaja. Dottern är på dagis nu, skönt med lite egentid Är ju lite trött så då kan man passa på att vila lite
  • stina84
    Nyfiken86 skrev 2009-10-26 13:05:04 följande:
    Men om man är ung och vill veta då? :))
    Nu blir alla erbjudna det. Oavsett ålder Det är gratis. Prata med din BM
  • stina84

kela81: Shit vad roligt! Jätte stort grattis!

• stina84
    MaraFara skrev 2009-10-27 09:26:17 följande:
    Egentligen helt ointressant, eftersom jag såg ett levande foster( som överensstämmer med graviditetslängden med en diff på ngr dagar) i söndags och det är huvudsaken.. Men jag sitter å funderar över det här med hur gravtesten kan visa positivit så tidigt isåfall.. När jag testade positivt så var jag enl min beräkning på 3+6.. Efter VUL i söndags så blev jag flyttad bakåt 4 dgr, vilket innebär att när jag testade positivt så var jag i v 3+2.. Det är ju jättetidigt att testa positivt.. Hur beräknar ni som varit på VUL? Kör ni på den beräkningen, eller kör ni på den gamla tills ni varit på RUL?
    Jag hade nog kört på den gamla och väntat tills det riktiga UL. Det är ju därför man gör det i v.17-19 för då är alla bebisar lika stora.
Svar på tråden BF Juni 2010!