Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

BF Juni 2010!

Fargoli skrev 2009-11-03 17:24:17 följande:
    Hej tjejer! Vad mycket jag missar när jag går i skolan om dagarna, orkar inte läsa igenom alla sidor nu.Men hur mår ni alla nu? Jag har märkt att jag måste kissa lite oftare nu, och trots att jag hatar det, måste jag springa upp en gång på natten och göra det.På måndag är det dax för mitt nästa vul, läste att ni skrivit att blåsan måste vara full på ul, gäller det samma sak på vul?
    Tror inte det....då kollar dom ju inifrån, men är inte säker.
  • vitvåonågratill
    Yossan skrev 2009-11-03 17:31:04 följande:
    Någon mer än jag som sover dåligt? Sover liksom ytligare och har svårare att somna om när jag väl vaknat, t.ex. varit uppe och kissat (gärna gånger 2/natt *puh*) eller blivit väckt av sonen som drömmer mardrömmar. Kan ligga vaken i timmar! SÅ irriterande. Fler? Ska det vara så här redan... Hur blir det då senare?? Så här minns jag inte att det var med sonen...
    Ohneeeej! Jag kan sova sittandes, som en stock, inga bekymmer alls! Sova är mitt andra namn tror jag!
  • vitvåonågratill
    kronanskvinna skrev 2009-11-03 14:19:44 följande:
    Nu har jag vart VUL :) Allt såg fin fint ut, hjärtat slog som det skulle.. Blev framflyttad 3 dagar så istället för 7+0 så är jag 7+3 idag :DNu blir det att käka lite mat, gud jag jag äter hela tiden..Först en redig frukost kl 08:00 sen 2 pannkakor kl 11 & nu är jag svinhungrig igen så nu blir det köttbullar & mos.. Vart ska detta sluta? Hoppas iaf att jag inte går upp mer än vad jag gick upp med sonen!!äter ni andra mkt om dagarna?
    Inte överdrivet mycket. Är fortfarande inte sugen på mat, frukost blir oftast bara nåt pyttelitet, sen äter jag lagad lunch och ibland ett litet mellanmål men middagen blir nåt väldigt enkelt bara, eller inget alls, beror heeelt på hur jag mår och vad jag känner för just då! Mina barn lagar jag ju såklart middag till de veckorna jag har dom, men inte alltid jag själv äter då. Nu tycker jag ändå illamåendet klingat av lite men sugen på mat är jag inte ändå!
  • vitvåonågratill
    Mamsterbabe skrev 2009-11-03 17:45:49 följande:
    kan man boka vul på sin gynmottagning? för min barnmorska som jag hade på hälsosamtalet förra veckan sa bara att det får man inget, jag får veta exakt vilken vecka jag är i runt vecka 18-20 :S
    Borde du ju kunna göra...var bor du? I Gbg vet jag att det finns speciella privata UL-mottagningar man kan "köpa" sig ett UL på! Men gyn mottagningen borde du kunna få kolla på, säg att du är orolig och vill veta vilken vecka du är i!
  • vitvåonågratill
    Mamsterbabe skrev 2009-11-03 17:53:36 följande:
    jag bor i nyköping, inte så stor stad. men ska nog ta & ringa dom & fråga iaf? jag ahr haft två små små blödningar, så jag är lite orolig för det också. det borde räcka som anledning?
    Ja det tycker ju iaf JAG borde räcka! Håller tummarna för att du får det!
  • vitvåonågratill
    majess skrev 2009-11-03 20:51:01 följande:
    Vad kul! Nu kan jag knappt vänta!! vad hette din BM? min heter Elisabeth Kock.Kul om det är samma eftersom du hade så bra omdöme av henne!
    Nej, min heter Christina Sundbeck, en liten mörkhyad tjej, jättego, iaf hittills! När ska du dit?
  • vitvåonågratill
    hepalima skrev 2009-11-03 21:29:55 följande:
    Men det är samma som jag har =) Tänk va världen är liten:) Jag skall dit den 11, pratat me henne idag faktiskt! Jag tycker hon är fylld av posetiv energi.. en toppen bm. När skall du dit?
    Jag var där idag! Ska inte träffa henne förrän 23 februari igen. Men man fick hennes mailadress så undrar man något är det bara att maila (eller ringa istället om man vill såklart)! Ska på UL i vecka 13 och på RUL den 12 januari men det är två andra BM som håller i det.
  • vitvåonågratill
    majess skrev 2009-11-03 21:16:04 följande:
    FREDAGEN DEN 13.... gulp...he he
    En lyckodag alltså! Rapportera sen hur du tyckte det var!
  • vitvåonågratill
    majess skrev 2009-11-03 22:53:21 följande:
    jajamän
    Bor du i centrala Gbg?
  • vitvåonågratill
    majess skrev 2009-11-03 23:00:16 följande:
    nä,på orust
    Båtmänniskor?
Svar på tråden BF Juni 2010!