• Anonym (stinky)

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Finns det fler än jag som fullkomligt stinker från underlivet efter att ha haft sex och killen kommit i er? Jag vet att det är pga sperman eftersom jag inte luktar så annars, alltså om vi inte haft sex på 5-6 dagar. Däremot kan lukten sitta i 2-3 dagar efter sex och det börjar bli otroligt jobbigt. Spelar ingen roll om jag går upp och duschar direkt efteråt, det luktar ändå räka i 2-3 dagar efteråt. Nån mer som har det så?

• Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?
  • Fru Höstlöv

Så om du varken luktade eller kände av det, hur kom du då på att du hade BV?
    Tog dom nåt test?
    och vad blev bättre efter det?

(sorry, om du redan har skrivit det nånstans i tråden)

• Danbala

Jag luktade kraftigt efter samlag, några dagar. Råkade vara hos gyn i samband med det för jag hade svampangrepp orsakata av det samtidigt och blev rädd för ett herpesskov, han konstaterade BV, gav mig vagitorier, fem dagar senare var underredet som nytt!

• Fru Höstlöv

Hm, intressant. Tack för svaret.

• Danbala

(Och sedan dess, ett halvår sen, har jag inte haft en enda svampinfektionskänning. Jag, som brukade ha det nån gång i månaden! Fast det kanske inte ens var svamp alla gånger, utan klåda från BV:t och så har jag felmedicinerat mig själv. Nåja - klådan lindras ju med salvan i alla fall...)

• man1970

Lukta illa av sperma?

Skyll inte ifrån dig nu...

Vi har ofta sex, men illa luktar varken min tjej eller jag!

• Pitufita

Hahaha... Det är inte spermans fel det framgår ju klart o tydligt i många inlägg Det är sperman som krockar med vårt underlivs PH värde Tydligare för dig nu eller?

• Anonym (luktaroxå)

Jaaa, gud vad jag känner igen detta! Jag trodde faktiskt att det var mig det var fel på, men då är vi alltså fler. Och just precis som du beskriver, man luktar räka, fisk eller annat skaldjur, exakt vad jag sagt till min sambo hela tiden. Underligt och skitjobbigt!!!

• Mammanseko

Ursäkta men vad är BV för något?

• Cuthalion

IssaPissa

Bakteriell Vaginos. Finns en länk på sida 8 som beskriver sjukdomen kliniskt sett.

• Anonym (jag med)

Alltså jag kan ha helt fel men både jag och min vän fick bakteriell vaginos sedan vi hade sex med våra pojkvänner och de var och sniffade i fel hål... Jag sa nej och det var ett misstag (detta hände för lääänge sedan) men vi både upptäckte dålig lukt efter det och fick diagnosen bv. Verkar som bakterierna därifrån kan ha skapat problemet.

• soprano

nej nu fattade jag inte. ni (anonym jag mad ) vad hade dessa killar gemensamt???

• Anonym

Jag håller med, min kille kommer ALLTID i mig och det gör ju att man lukta asäckligt, men det verkar som att vissa gånger är det värre än andra. Har kommit på ett litet trixs hur man kan göra rent iallafall. Man tar ett varmt bad.... vet inte hur jag ska förklara men man suger lixom in vatten i musen och trycker ut det igen... låter helskumt va??? Om man kan göra muspruttar så kan man göra så här fast i vattnent lixom. Aa, alltså jag fattar om det här verkar oklart men men..

• Pelle first

Hej alla oroliga tjejer! 

jag är en 35+ kille med stor erfarenhet av det kvinnliga könet (och mitt eget för den delen). 

satsen som en kille ger skjuter ur sig luktar inte speciellt mycket när den kommer ut, men när den blir instängd i vaginan eller bakom förhuden så kommer den doften som ni pratar om fram efter några timmar. inget konstigt. ni är inte sjuka. Det ska lukta.

Det finns nog en mening med detta om tittar tillbaka evolutionärt i grottiden så skulle man kunna identifiera om kvinnan/tjejen nyligen fått en annan mans sats i sig. 

Däremot om det börjar lukta direkt efter sex så är det nog inte helt normalt tyvärr. 

dock är det så att kvinnor med extra surt PH-värde ?fräter? i sönder den doften och inte luktar på det sättet. 

tror de flesta män gillar den doften faktiskt inklusive jag själv. 

dont worrie, embrace it! 

• Anonym (Kanjana.)
    Anonym (stinky) skrev 2005-09-30 12:34:11 följande:
    Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Finns det fler än jag som fullkomligt stinker från underlivet efter att ha haft sex och killen kommit i er? Jag vet att det är pga sperman eftersom jag inte luktar så annars, alltså om vi inte haft sex på 5-6 dagar. Däremot kan lukten sitta i 2-3 dagar efter sex och det börjar bli otroligt jobbigt. Spelar ingen roll om jag går upp och duschar direkt efteråt, det luktar ändå räka i 2-3 dagar efteråt. Nån mer som har det så?

Märkligt. Jag har aldrig känt någon lukt efter min mans sperma när han har kommit in i mig. Jag sätter förvisso in en binda i trosan efteråt för att hindra sperman att hamna i trosan eller på lakanet, men när jag tar bort bindan på morgonen känner jag ändå ingen lukt. Eller så har jag helt enkelt inte tänkt på det.
Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?