• Anonym (stinky)

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Finns det fler än jag som fullkomligt stinker från underlivet efter att ha haft sex och killen kommit i er? Jag vet att det är pga sperman eftersom jag inte luktar så annars, alltså om vi inte haft sex på 5-6 dagar. Däremot kan lukten sitta i 2-3 dagar efter sex och det börjar bli otroligt jobbigt. Spelar ingen roll om jag går upp och duschar direkt efteråt, det luktar ändå räka i 2-3 dagar efteråt. Nån mer som har det så?

• Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?
  • Anonym

Ett tips är att stoppa upp en tampong efteråt som suger åt sig sperman.... Har själv prövat...

• KalleK

Det där med tampong efteråt har jag hört är vanligt bland tjejer som är ute och är otrogna...

• Anonym (Kul tråd!)

Vi får alltid köra den där varianten att han drar ut precis innan...fast det är lite trist För mig så är det inte lukten som är värst, utan det är precis som om jag är överkänslig mot hans sperma....missar vi att dra ur så får jag sveda och kan inte ha samlag förrän om några dagar igen??!! Mysko...

• Anonym (en till!)

Ja det stinker verkligen rutten fisk. Nu när jag har läst svaren här kan jag ju konstatera att jag har BV. Särskilt luktar det om man har tajta jeans och sitter med benen i kors och sen tar ner det korsade benet...undra om det bara är man själv som känner det?! Har ju aldrig känt nån annan som luktar fisk...
    Ska ringa gyn på måndag och beställa tid- Tack trådstartaren

Nån som vet om tampongen Elin funkar mot detta eller är bra förebyggande efter att bakterien är borta???

• Anonym (en till!)

Eller Ellen kanske den heter???

• Anonym (Här är en)

Tror ni andra känner lukten med??
    Jag måste ringa BM på måndag och begära test.!
    Jag har juh även klåda så det kasnke är kraftig då som det stog i länken..Men har man detta hela tiden då.. Tror inte jag varit med om att det inte luktat..Har blivit behandlad för detta innan.Roligt att ha det igen..Nopp...!

Blir man aldrig av med det..Jag sköter juh hygienen så vad beror det på att man får det..?
    Nån som vet??

• Anonym (bättre nu)

Var nyligen gravid ,gjorde abort men under tiden som jag var gravid och även efter aborten luktade jag fisk efter varje samlag.Ringde till kvinnokliniken och barnmorskemottagningen men utan att få hjälp.Dom sa bara att jag skulle vänta ut?????Vad vänta ut,klarade inte av den äckliga lukten,prövade Lactagel från apoteket,det hjälpte men lukten kom tillbaka så fort jag slutat med de.Prövade oxå Vivag ifrån apoteket o har sedan dess inte haft några besvär.SKÖNT.Men peppar peppar ta i trä hoppas det inte kommer tillbaka .Det gör ju ofta det.Hörde oxå att det kan bli värre när killen har stor, ah ni vet vad,och han kommer för nära livmodertappen.Vet ej om det stämmer.Nu tar jag en Vivag tab.ibland o har ej fått den äckliga lukten tillbaka.

• Anonym (Här är en)

Bättre nu!!

Vad är dom till för..Kostar??
    Min sambo har stor --- så kanske att det stämmer då då jag aldrig haft dessa problem förut..!

• Anonym (kossan)

Anonym (en till!):

Känner verkligen igen din beskrivning!
    Doften när man suttit med bena i kors.

SAtt häromdagen och funderade om någon annan kan känna doften!

Det borde juh vara så..

• Anonym (bättre nu)

Vivag e små tabletter som man ska sätta upp i slidan,recetfritt ifrån apoteket.För obalans och lukt i slidan.För mig hjälpte dom men kanske får jag tillbaka lukten innan nästa mens ,vad vet jag.Prövade oxå Ellen tamponger den här gången jag hade mens o det gav bra resultat.Hade aldrig problem med min förre kille.som var normal i sin storlek ,men min nuvarande e lite stor.

Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?