• Anonym (stinky)

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Finns det fler än jag som fullkomligt stinker från underlivet efter att ha haft sex och killen kommit i er? Jag vet att det är pga sperman eftersom jag inte luktar så annars, alltså om vi inte haft sex på 5-6 dagar. Däremot kan lukten sitta i 2-3 dagar efter sex och det börjar bli otroligt jobbigt. Spelar ingen roll om jag går upp och duschar direkt efteråt, det luktar ändå räka i 2-3 dagar efteråt. Nån mer som har det så?

• Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?
  • Anonym (*hehe*)

om jag inte hinner duscha innan jag åker iväg eller om man gö det på natten och ska jobba dagen efter så andvänder jag tros skydd för då luktar det inget vad jag har kännt själv annars så e de j*vligt äckligt med den lukten

• Anonym (*hehe*)

tillägger...

men det är om man inte har något bakterie för jag har inte det vad jag själv vet...

• Bebbeönskare

Måste säga att jag tror också det är bakteriell vaginos. Typiskt symtom är just lukt (stank) efter sex. Eller vid mens. Tydligen har många det symtomfritt för 1 av 4 av alla kvinnor har det enligt statistik! Helt otroligt. Jag hade heller inte hört talas om det nyligen. Det doftar inte precis rosor efter sex men jag tror inte det är normalt att lukta så mycket.

• Anonym (Samma här)

Jag luktar as efteråt, har jag inte tvättat mej efteråt så luktar jag inte honung dagen därpå, blääää

• pippis

Zidoval är inte receptfritt...Det är en slags antibiotika gel som man för in i slidan några kvällar i rad.

• pippis

Jag fick en kur på 5 dagar och blev helt bra! Sedan skrev gynekologen ut 2 förpackningar extra (total 10 sprutor) så att jag skulle kunna ta en spruta då och då om jag kände att något var på gång! Jättebra! Tydligen är det lätt att få tillbaka om man en gång haft infektionen.

• Anonym (stinky)

pippis: kan man behandlas med det om man är gravid?

• Anonym

verkar som om du fått bateriell vaginos eller nåt.
    kolla det.
    en vanlig gyn undersökning bara.lycka till som läkemedel är en gångs dos på 5 st sedan inget mer.
    det går över redan samma dag.

• Anonym (huuu)

jag har precis samma. att det luktar efter samlag om min sambo sprutat i mig. jag trodde alla hade så....oops. kanske ska kolla det. ska man ringa till gyn å säga att man vill kolla om man har bakteriell vaginos eller....pinsamt värre. nån som vet hur dom kollar det?? men är det "farligt" att ha, nån som vet??
    undrar samma som [anonym (stinky)] : kan man behandla det om man är gravid??

• Madame Butterfly

Men hur fasiken ska man göra om man drabbas av denna bakterie stup i ett?!
    Är nämligen infektionskänslig...:(

Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?