• Anonym (stinky)

Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?

Finns det fler än jag som fullkomligt stinker från underlivet efter att ha haft sex och killen kommit i er? Jag vet att det är pga sperman eftersom jag inte luktar så annars, alltså om vi inte haft sex på 5-6 dagar. Däremot kan lukten sitta i 2-3 dagar efter sex och det börjar bli otroligt jobbigt. Spelar ingen roll om jag går upp och duschar direkt efteråt, det luktar ändå räka i 2-3 dagar efteråt. Nån mer som har det så?

• Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?
  • Anonym (känsligt)

Oj va skööönt att höra att det finns flera som jag Fisklukten usch fyy...

• Anonym

Så där hade jag förut... Det är defenetivt bakteriell vaginos... Köp lactal på apoteket funkar skit bra o oftast går det bort utan att behöva få ett recept.

• Anonym

Bakteriell Vaginos kallas ibland Slidkatarr. Det går INTE att bota med Lactal från apoteket. Försvinner lukten och problemen var det en tillfällig obalans av bakteriefloran som ger samma symptom.

Bakteriell vaginos är en infektion som botas med antibiotika!!!!!

• Anonym

det är jag som är anonym ovan..

Alltså, försvinner problemen helt när man behandlar med Lactal från apoteket var det en tillfällig obalans i bakteriefloran som ger samma symptom som Bakteriell Vaginos.

• Anonym (suck)

Så detta är en infektion... Läskigt O jag som hade det många ggr under en period på ett år i min ungdom... Fast jag har ju kollat mig och jag har aldrig haft ngn äggledarinfektion men jag blir ju livrädd nu *suck*

• Anonym

Har aldrig heller haft någon äggledarinflammation. Men gick med bakteriell vaginos som blev värre och värre i 4 år. (Har förstått efteråt hur länge det egentligen var)

• Anonym (orolig)

Kan man bli steril av BV, alltså på grund av äggledarinflammation eller liknanade?

• Anonym (suck)

Alltså av äggledarinflammation kan man bli steril. Men oftast inte alltid ser ju gyn om du har det när du kommer in. Man brukar få smärtor och hög feber. När jag hade mina BV så kollade dem mig extra och kände på tappen och sa att allt ser bra ut och fick antibiotika.

• Anonym (kossan)

Jag luktar precis efter vi haft sex och dagen efter. Ungefär den tid det tar för spermierna att rinna utan sen slutar jag lukta..

tror knappast att det är någon infektion då..

Svar på tråden Fler som stinker från underlivet pga killens sperma?