• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • NewYorker

Frusna flickan skrev 2009-11-11 16:57:24 följande:

Jag svarar, hoppas okej.. Som nedan fast utan mellanslag mellan tecknen Puss= : - p Glad= : - ) Skrattar= : - D Ledsen= : - ( Blinkar med ena ögat= ; - ) Glasögon= (8 - ) Åh, nej!= : - o )Arg= : - [ = Förvånad : - ?
    Tack!
  • Bina
    malinoski skrev 2009-11-11 08:26:06 följande:
    Jag vet, de smygande reorna är dödsfarliga! Även fast man har lovat köpstopp inför pre-spring och spring, så hittar man alltid anledningar när det är rea.. Själv klickade jag hem en andra Voile short dress igår.. Känns inte helt rätt prioriterat, men de är ju SÅ fina.. Tänk om man bara kunde hitta drömmen Firewood Sweater på rea också.. *drömmer*
    Ja shit - nu slant jag trots att jag bara skulle rensa idag )
  • Bina
    Tequila skrev 2009-11-11 10:09:19 följande:
    Malinoski: Jag fick hem min Excess Dress i går och den är helt underbar!!! Dock var den ganska svår att få tag i. Dyr var den också, men som sagt helt fantastisk! Jag har bara sett den i Royal och det var den jag valde med. Jag brukar ha stl 3, men i bland stl 4, men på denna räckte definitivt stl 3.
    Åhhh det är en drömklänning! Ljuvlig! Får vi se bilder sen?
  • Bina
    alias skrev 2009-11-09 19:44:22 följande:
    Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra. Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den. Nu är ordningen återställd!!!
    Åhhhh stort grattis! Bästa vardagsköpet! HURRAAA!
  • Morty
    Bina skrev 2009-11-11 17:39:51 följande:
    Vad blev det för något skojsigt i varukorgen?
  • malinoski
    Bina skrev 2009-11-11 17:39:51 följande:
    Vad blev det idag??

Själv funderar jag fortf på vilken klänning jag ska slå till på OM det blir någon klänning.. Beslutsångest.. eller rättare sagt, vill hemskt gärna med vet inte om mitt samvete håller.. :)
  • Bina

malinoski & Morty:

Det blev en fuzzy beanie som avslut på säsongen... jag har skrivit en liten summering av hösten.. den blev inte alls som jag tänkt mig (och ännu har inte alla reor varit :-0 )

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    malinoski skrev 2009-11-11 17:49:44 följande:
    Vad blev det idag?? Själv funderar jag fortf på vilken klänning jag ska slå till på OM det blir någon klänning.. Beslutsångest.. eller rättare sagt, vill hemskt gärna med vet inte om mitt samvete håller.. :)
    Vill du väldigt gärna ha en klänning och kan kränga i väg något annat så håller samvetet - fråga mig!
  • Morty
    Bina skrev 2009-11-11 18:19:05 följande:
    malinoski & Morty: Det blev en fuzzy beanie som avslut på säsongen... jag har skrivit en liten summering av hösten.. den blev inte alls som jag tänkt mig (och ännu har inte alla reor varit :-0 ) everydaymolly.blogspot.com/
    Jag såg inlägget och trodde att det var beanie:n. Fiiiin!!!!

Jag själv går och velar på om jag ska köpa en Revolution i Royal eller vänta på rean.....Antar att jag missar reorna och blir utan och då grämer jag mig ju. Hmmm får fundilera lite till och se om det blir något klick här.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III